Punguta cu doi bani, Teatrul Tandarica – Bucuresti

Festivalul e in plina desfasurare.

Spre deosebire de zilele trecute, cu aceasta ocazie nu am reusit sa ajung mai devreme, pentru a culege ideile initiale ale copiilor. Cu 2 minute inainte de a incepe spectacolul am picat si eu, asa ca nu am avut timp nici macar sa-i vad bine pe copiii de langa mine. In schimb, am avut posibilitatea sa aud cum vorbesc bonele la telefon in timpul reprezentatiei, dar sincer ce puteam sa spun… Va rog, e nevoie de liniste! … cand cei mici, de la parter faceau un zgomot de nici macar actorii nu erau auziti… Cred ca a fost cea mai galagioasa prezentare… pe langa faptul ca erau motive de ras, baba fiind plinuta tare si strambandu-se de-i provoca pe copii, alergatura unul dupa altul, personajul principal – cand maaaaaaaaaaaaare, cand miiiiiiiiiiiiiiiic, doua modele de cai – umani, amuzanti, ce sa zic…

Mi s-a parut interesant cum au imbinat teatrul de papusi si prezenta oamenilor, cu teatrul de umbre, prin care aratau cum aduna cocosul animalele de curte pentru a le duce la mosul sau cel atat de rau – cum sa tii cont mai mult de o straina decat de prietenul tau 🙂 ? Dar ma rog asa este cand barbatii sunt pusi in astfel de situatii, cand sunt pusi sa aleaga intre … orice si vrerea femeii.

Mie mi-au placut in mod deosebit papusarii care-si schimbau vocile pentru Sarpe – povestitor si Porcusor – in gurita cu merisor 🙂

Felicitari, oameni talentati!

Un gând despre &8222;Punguta cu doi bani, Teatrul Tandarica – Bucuresti&8221;

  1. Pingback: Eu, Oblio – la Teatrul Țăndărică | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

