Cd cu povești pentru copii

Ah, ce bine că le-am găsit… au mai rămas 5 dintre cele 300 pe care le-am oferit de 1 iunie, la Bookfest! Pe acestea 5 le voi trimite celor care au copii mici și-mi vor scrie primii pe adresa blogului

despresufletulmeu@yahoo.com

Nu cer certificatul de naștere al copilului… Cer copilul! 🙂

P.S. În general, poveștile mele sunt potrivite pentru cei care au între 3-8 ani. Sigur că merg și la cei mai mari – dacă nu cumva se simt jigniți că li se spune o poveste, în loc să fie ei de poveste! (Fiul meu, la cei 13 ani în curând, le ascultă cu plăcere, dar !mă rog! la el poate fi și afecțiunea pentru scrisul mamei sau vocea ei!)

4 gânduri despre &8222;Cd cu povești pentru copii&8221;

  1. Pingback: AUTOPORTRETE CELEBRE (5) - Despre opere si autori: Beale. Cezanne

  2. Pingback: BIETUL IOANIDE de George Călinescu - Capitolul VII

Lasă un răspuns

