O vacuta pretentioasa

Ajungem si noi din nou la Moieciu si ne trezim in mijlocul campusului, un loc in care exista lac pentru pesti exotici, teren de baschet si fotbal, tribuna pentru cei ce sustin triumfatorii castigatori ai partidelor (loc extraordinar de solicitat, dar imposibil de folosit de catre oricine 🙂 ), cu o vacuta care intrase fraudulos in curte. Ea stie pe unde se strecoara si cum apare… Oricum, in dimineata aceea, a atras-o iarba – reala, de fapt, pentru ca terenul de baschet are iarba artificiala 🙂 – din jurul catargului…

Fii binevenita, frumoaso!

4 gânduri despre &8222;O vacuta pretentioasa&8221;

    • prima dată s-a discutat să fie întâlnirea undeva pe lângă Cluj… mă gândeam că poate o să fii în țară și ne întâlnim… și cum era prea departe pentru unii la Cluj, au hotarat că în Brașov este mijlocul pentru toți… dacă ajungeam acolo mâncam brânzică împreună… aduceam eu la pachet și evident că o serveam în cel mai select local ca să se înfurie toți că am venit cu bunătăți la noi, în loc să comandăm bunătăți de la ei… 🙂

  1. Mama mea a fost la Brasov prin 15 iunie,. tot la o intalnire………cu fostii colegi
    Dar eu am fost plecata iar diseara voi fi in Germania probabil 🙂

    Mai revin la inceputul lunii septembrie

Lasă un răspuns

