Amintindu-ne fara a scoate un cuvant…

Mi-i amintesc din timpul studentiei… cum se napusteau ca leii la minge… Parca n-au trecut decat 3 zile de atunci… Cei mai curajosi au infruntat timp de 90 de minute ploaia care pe altii si pe multe neveste ii ingrozea si au decis sa arate ca inca pot fi de performanta si in acest domeniu…

Ca si atunci, singura sotie de pe stadion, cu o umbrela deasupra capului, aparatul de fotografiat de gat si solicitandu-mi corzile vocale din abundenta (n-am fost partinitoare, am strigat intotdeauna incurajator numele celui care era la balon! 🙂 ), am stat alaturi de ei si m-am distrat grozav…

Acesta este unul dintre motivele pentru care merita sa treaca anii (consolare ieftina, zic unii, dar pentru mine este graitoare!) – sa vezi ca ai aceleasi sentimente pentru cei care ti-au fost de-a lungul a 5 ani colegi…

Lasă un răspuns

