Ce înseamnă o fată?

Pentru părinți are o însemnătate, pentru cei din jur, alta. Din nefericire. Tot ceea ce contează, însă, este ca o fată să se poată privi prin cei mai importanți ochi.

Pentru mamele și tații care vor fete cuminți… câteva sfaturi aici.

5 gânduri despre &8222;Ce înseamnă o fată?&8221;

    • uitandu-ma la clipul acesta si eu, care sunt fericita cu baiatul meu si punct, mi-am dorit o fata… se mai schimba oamenii – vorbesc acum despre mine, evident! 🙂

      • Si eu sunt fericita cu ai mei, da’ sper sa-mi vina si doua fete cuminti langa ei!
        Cat despre Ilinca pe care n-am avut-o… o s-o vreau mereu. 🙂

Lasă un răspuns

