Lui diesel_king1992, care vrea sa stie castigul blogarilor

Alice Nastase Buciuta a adus in discutie (la Social Media for Parents) si cel mai frumos lucru care se poate intampla atunci cand scrii pe blog. In cazul ei nu au fost mosiile, averile sau renumele, ci nasii, pe care i-a cunoscut in felul acesta… 🙂

Acest amanunt minunat (pe care il inteleg, fiindca si eu, datorita blogului, m-am apropiat de anumite persoane de zici ca sunt rudele mele!) ma face sa-mi amintesc o intamplare de acum cateva saptamani. Cineva mi-a scris urmatorul comentariu la postarea aceasta, iar eu l-am pus la pastrat pentru atunci cand voi reusi sa am timp sa abordez subiectul.

Ce stire idioata… or vorbesti despre castig cand pui un titlu ca ala or schimbi titlul si pui ceva relevant dar la noi a ajuns presa sa fie sub nivelul din tari ca India, Brazilia sau Maroc deci… ce sa mai asteptam de la bloggerii fara studii in domeniul jurnalistic…

Draga Adrian, diesel_king1992 de pe yahoo, conform oricarui tip care are un blog, cel mai mare castig nu este cel material (de care esti tu obsedat), chiar daca unii urmaresc lucrul acesta!, ci cel emotional. Daca ii vei intreba pe cei mai multi dintre cei care administreaza un blog, prietenii castigati datorita lui sunt mai importanti decat banii. Numele postarii mele este potrivit pentru simplul fapt ca eu aceasta sunt si asta cred. Eu nu te voi certa pentru ca ai intrat, prin Google, exact acolo unde trebuie :-), ci ca nu poti pricepe lumea noastra cu inima. Dar mai ai timp. Inclusiv sa inveti sa scrii! (Cearta-te cu Google ca te trimite la mine – oare de ce nu ai ajuns la altii? Pentru ca alte castiguri nu se tradeaza, ci se ascund, deci nu le mai cauta prin Google, ci du-te la un seminar, ceva, scrie un comentariu unui tip priceput la economie etc)

Eu iti doresc sa ajungi sa ai macar un blog ca al meu, (in fine, pentru asta iti trebuie ceva stil, sper ca lucrezi la acest capitol :-), ca deocamdata nu ai dat dovada de el!), apoi ca al idolilor tai (de ce nu ai barbatia de a sta de vorba cu ei si pierzi timpul pe Google?), dar sa stii ca aceasta se va face doar daca la inceput vei gandi ca noi, oamenii normali!

P.S. Tinand cont ca de 19 ani lucrez in presa, s-ar putea sa fie nevoie sa reconsideri ideile tale, trecandu-le prin bun simt, inainte de a le trimite ca mesaj unor oameni pe care nu-i cunosti. Eu te inteleg – cautai asiduu ceva si nu ai gasit, dar pentru cele 3 minute cat ti-a luat ca sa deschizi blogul meu si sa citesti aceasta, vei castiga o viata – ai mai intalnit si tu emotii, ca in rest s-ar putea sa traiesti cu diesel, nu cu fericire!

14 gânduri despre &8222;Lui diesel_king1992, care vrea sa stie castigul blogarilor&8221;

  1. Imi place mult ce i-ai scris, cu toate ca am sentimentul ca ai monologat sau, ma rog, ai dialogat doar cu noi, cei capabili sa inteleaga o conversatie. Poate ca am reusi sa aplicam in cazul lui Adrian prezumtia de nevinovatie, considerand ca-l „strange” vreun credit si de aceea e ahtiat dupa banuti, iar cand se ingroasa gluma si ai dari multe, e greu sa-ti mentii un bun simt si sa mai vezi si lungul nasului…

  2. :)) hai sa fim putini rationali. Nu pierzi ore intregi scriin pe un blog de dragul de a scrie, sa nu facem pe idiotii pentru ca stii la ce m-am referit, o faci si pentru bani pentru ca nu traiesti din bucuria de a scrie! Oricum discutia care am avut-o cu acel grup de bloggeri pentru ca aia cred ca te-a deranjat cu adevarat nu stiu sigur daca ai fost prezenta dar cred ca da. Problema era daca un blog fara sponsori are puterea economica de a se autofinanta si sa aduca si un profit multumitor ulterior, pentru ca ideea cu care venise firma noastra atunci era un blog care necesita o investitie mare in promovare, o investitie mare pentru deplasarile in diferite zone ale tarii pentru filmari, articole etc. Degeaaba incerci sa o intorci si sa imi dai un raspuns de om politic pentru ca e clar, toata lumea munceste pentru bani si ca sa traiasca nu muncesti pe nasturi…

    P.S.
    Daca ai studii in domeniul jurnalistic felicitari, dar…. si Vadim Tudor are studii dar nu are talent, ca umplii ziarele, ca scrii intr-o noapte un ziar de 20 de pagini, asta e altceva, dar nu toti care scriu au si talent! Ca o parere proprie ca deocamdata inca mai e democratie…

  3. Subiectul ma depaseste pentru ca eu nu citesc bloguri pe care personajele sunt platite ca sa scrie 🙂 Se simte de la o posta cand scrii despre un produs pentru ca-ti place si e altceva cand ii pui fundita pentru ca nu stiu ce firma ti-a trimis 3 ceaiuri sa le gusti si a platit 100 ron pe-o reclama.
    Mare castig ce sa zic 🙂 🙂

    @eumiealmeu – evident ca-ti dau dreptate in privinta castigurilor 🙂

    Nu stiam ca Alice si-a cunoscut nasii prin intermediul blogului. Super 🙂

  4. și totuși,….vreau acu’ să fac și eu bani cu blogu’! Îmi zici sau mă duc la altcineva??? Evident, nu cu al meu. Că ăla numa de făcut bani nu e bun. Da m-a trezit ideea asta cum că scriu ca toanta într-un blog de doi ani și n-am făcut niciun ban! Și m-am ales și cu tine pe cap! 😆 Azi nu ai Ryback???

    • are fata ceva… uite, tocmai am făcut instrucție cu pruncul, care zice că uneori se simte prost când se împiedică în fața oamenilor, că spune cine știe ce trăznaie, că rămâne cu fraza neterminată pentru că nu știe ce să mai zică. și l-am educat cu ceea ce urmează acum… cum că se întâmplă și la case mai mari, deci nu are de ce să sufere… (pentru cunoscători, adică eu și tu, tipa aia care țipa tot pe melodia asta a căzut, așa că eu cred că e o problemă cu această melodie 🙂 – ori n-o cânți, ori ai grijă când o cânți să fie smurdul pe lângă tine!)

      cât despre faptul că te-ai trezit cu mine la ușă de când cu blogul (era să zic bloaga! 🙂 ) zi-i merci că nu sunt la stadiul de căpușă, că atunci era mai rău. eu măcar stau la ușă, nu intru în inimioară… deși cam pe-acolo ne situăm! 🙂

    • te sfătuiesc să asculți cea de-a doua parte a seminarului de la Social Media for Parents… de fapt, acolo chiar spunea că mai devreme de 2 ani nu ai cum să faci bani din blog, iar după 2 ani faci doar dacă ai lucrat pas cu pas pentru asta, în primele 14 luni. acum, eu cred că cel mai bine ai sta de vorbă cu persoane care trăiesc din asta și dacă mă întrebi în particular îți spun câteva dintre ele. eu nu vreau să mă leg la cap fără să mă doară, iar banii chiar că m-ar durea în buzu… și aș avea probleme serioase, pe ce să-i mai cheltui… deci nu mă interesează să monetizez sentimentele și gândurile mele. dar tu ai putea s-o faci, că ești mai tinerică și poate ai niște gusturi mai costisitoare…
      am putea continua totuși discuția pe telefon sau pe mail, decât să ne hlizim pe blog… 🙂

  5. uite cum a continuat educația… în acel domeniu… tot cu personajul acela evident… pentru că tot nu sunt la computer mâine, fac de azi lecția și cu tine 🙂

  6. Evident ca nimeni nu scoate bani din blogging cu mici exceptii, daca ar recunoaste toti ca mai scot cate ceva acolo, nu mult dar cate ceva, ar mai da si ceva impozite si unde ar mai fi evaziunea fiscala, unde ar mai fi 16% din incasari…? Nu merge…

  7. Hei ,prietena mea ai atins in articol puncte importante de am impresia ca te gandeai la mine 🙂
    „m-am apropiat de anumite persoane de zici ca sunt rudele mele”
    „cel mai mare castig nu este cel material , ci cel emotional”
    „prietenii castigati datorita lui sunt mai importanti decat banii”
    ……………………………………………………etc.
    Mi-ai deschis inima sa dezvolt subiectul „castigul ” blogerilor /blogeritelor 🙂
    Totul e superb…10 cu felicitari si pupuci in afara de turchizul acesta care imi afecteaza ochii 🙂 si abia am citit 😦
    Te pup 🙂
    Spor la treaba!!!!

Lasă un răspuns

