Am pe undeva niste linkuri spre muzee din strainatate… Ca de obicei, 🙂 noi stim mai multe despre ce e afară decât despre ce e al nostru… Bine că a scris Alex despre asta. Mulțumesc, Alex, îmi e de folos ce scrii!

Alex Boiciuc

Am puricat Internetul şi am făcut o listă neaşteptat de lungă cu muzeele româneşti care oferă tururi virtuale online.

Iniţiativele de genul ăsta sunt demne de toată lauda şi sper ca în câţiva ani să putem vedea pe net cât mai multe muzee. E o metodă bună de a convinge oamenii că au motive să le treacă pragurile.

Atenţie! Pentru a vedea unele tururi virtuale e posibil să fie nevoie să instalezi anumite plug-in-uri (QuickTime, Java, Flash) sau să le actualizezi pe cele instalate deja.

Bucureşti:

  • Muzeul Naţional Cotroceni (vezi secţiunea „Tur virtual”)
  • Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti” (mie nu-mi merge corect nici pe Chrome, nici pe Firefox sau pe IE)

Sibiu:

Vezi articol original 204 cuvinte mai mult

3 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Pingback: ABC LITERAR IN BLOGOSFERA - Leapșă sau provocare

Lasă un răspuns

