Singurei mele iubiri

10 responses to this post.

  1. Posted by m.s. on 6 Iulie 2012 at 15:53

    mulțumesc. mult. singurei mele iubiri! 🙂

    Răspunde

  2. Oh…ce romantic 🙂
    Eu daca as scrie un astfel de post ar contine vreo 20 de piese nu s-ar mai incarca blogul.
    „Singurelor mele iubiri” Sunt categoric si eu o romantica numai ca m-am pierdut pe drum 😉

    Răspunde

    • da, dacă l-aș scrie pentru mine… 🙂 sigur că ar conține muuuuulte, dar problema este că dacă l-am scris pentru el trebuia să mă rezum la o singură melodie, altfel nu reușea să le ducă până la capăt, așa că mă supăram. am făcut-o ca să nu am motiv să mă supăr… 🙂
      mă autoprotejez! 🙂
      uite o propunere pentru subiect pe blogul tău…
      postare cu melodiile de dragoste preferate.

      Răspunde

  3. Uf, mai ce tema grea……ar trebui sa intitulez articolul „Celor 22 de iubiri ale mele” sau ceva de genul
    Mai bine scriu despre religie 😀

    Răspunde

    • deci… fă totuși postarea despre cele mai frumoase melodii de dragoste, chiar dacă nu le-ai dărui(t) pe toate aceleiași persoane.
      că și noi, ceilalți, când spunem singurei, nu ne referim la faptul că a fost prima, ci că a durat și va mai dura. 🙂

      Răspunde

  4. Posted by papetar on 7 Iulie 2012 at 19:20

    Prima melodie a ei pe care au auzit-o intr-o statie de autobuz si mi-a ramas in cap…Canta superb si are o voce superba:)

    Răspunde

  5. Posted by convietuire on 8 Iulie 2012 at 15:39

    🙂 e intr-adevar speciala…unica !

    Răspunde

  6. Sa stii c-am pregatit deja postarea si poate ii dau drumul maine
    Eu cred c-o sa-ti placa.
    „Cele mai frumoase cantece de dragoste. Ale mele”

    Răspunde

  7. […] Sufletista dedica un post singurei ei iubiri……. Love is strange………. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

