Liniste si senin…

… desi toata bucuria noastra vine din suferinta Lui.

Ador melodia aceasta; bariera lingvistica parea mare, dar si pana sa gasesc acest clip cu traducerea in engleza, datorita liniei melodice si trairii solistei, am inteles despre ce ar fi vorba…

P.S. Am scris postarea aceasta până să citesc articolul lui Hapi, dar acum că l-am citit mi se pare că ar merita corelate!

14 gânduri despre &8222;Liniste si senin…&8221;

  1. Multumesc!
    Imi permiti o sugestie?
    Considera vocea umana (si cuvintele) tot un instrument al orchestrei si lasa-ti sufletul sa gaseasca traducerea.

    • hei, nu știu de ce, dar am găsit comentariul tău în spam.
      să trăiți, am înțeles, așa am făcut și așa voi face mereu…
      vară frumoasă, oricum la voi e mai suportabil decât la noi… 🙂

  2. Impresionant cântecul, chiar sugerează liniște și senin, după suferință și lacrimi.
    Am întâlnit fenomene descrise de Hapi prin diverse lecturi de cărți și jurnale. Te fac să te lipsești de lăcașul respectiv și să te rogi pe malul apei, sub cerul curat…

    Despre afirmația lui deeacalinescu: Îmi pare rău că nu am spus-o eu ! Dar pot confirma. 🙂

  3. Pingback: DUHOVNIC LA MANASTIRE DE MAICI de Damian Stănoiu

  4. Pingback: Pastila zilei + bere « Icepickk's Blog

Lasă un răspuns

