Teza de doctorat

Iepurasul isi scria teza de doctorat.

Curioasa, vulpea, trecand prin zona, il intreaba:
– Ce faci iepurasule, despre ce scrii tu acolo?
– Am inceput lucrarea de cercetare despre cum este mancata vulpea de catre iepuras….
– Ha, ha, ha… pai cum o sa manance un amarat de iepuras o  vulpe, poate invers….
– Cercetare stiinfica, vulpeo, daca nu crezi, te astept deseara la vizuina.

Dimineata, padurea uimita de mirare…. in fata vizuinei, pielea vulpei era intinsa la uscat.

Curios lupul, apare si el la iepuras si il intreaba:
– Despre ce scrii tu acolo, iepurasule?
– Sunt la cercetarea propriu-zisa din teza de doctorat, studiez cum e mancat lupul de catre iepuras.

– Ha, ha, ha…. cum o sa manance un amarat ca tine un lup mare si tare ca mine?
– Asta e cercetare stiintifica serioasa, daca nu crezi ne vedem deseara la  viziuna.
Dimineata, stupoare mare in toata padurea… pielea lupului era intinsa la uscat langa cea a vulpii.

Nemairezistand, ursul o apuca si el spre iepuras si il intreaba:
– Despre ce mai scrii tu acolo iepurasule?
– Sunt deja la concluziile cercetarii in care demonstrez cum e mancat ursul de catre iepuras….
– Ha, ha, ha, ho, ho, ho… ce tot spui pricajitule? ….. cum  sa manance un mititel ca tine un urs mare ca mine?
– Nu crezi?! Aceasta este o cercetare stiintifica, nu e o gluma, vino deseara la vizuina si ai sa te convingi…
In dimineata urmatoare, toata padurea era socata…. pielea ursului era intinsa la uscat langa cea a lupului si cea a vulpii….

Dupa cateva ore, cand lighioanele padurii se raspandisera care incotro, iepurasul iesi razand din vizuina, de gat cu leul care ii spuse:
– Ai vazut iepurasule? Ce iti spuneam eu :  nu tema conteaza, ci  coordonatorul…

– experienta primita prin mail 🙂

15 responses to this post.

  1. Draga mea, nu credeam că acum ” teza de doctorat ” circulă pe internet !
    Ai făcut bine și corect că ai prezentat-o publicului larg.

    Răspunde

  2. Cum îl chema pe iepuraș ? Victoraș ?!!!

    Răspunde

  3. […] din film, ca sa fiti pregatite pentru cand o fi mai racoare ! Ars aestetica, Carmen, Dojo, EuMieAlmeu, Gabriela Ilies, Geanina, Hiroblog-Carmen, IndiferentLiana, Kadia, Maricica, Mirela Pete, […]

    Răspunde

  4. :)) Tare morala bancului.:))

    Răspunde

  5. Foarte tare! Nu mă asteptam la un asemenea deznodamant!

    Răspunde

  6. Teza lui Copyponta?

    Răspunde

    • să-ți spun drept, când am citit-o, mai cu capul în nori, am văzut în ea o fabulă, mai ales că eu nu urmăresc sfera politică, dar după ce am văzut ce furori a făcut postarea aceasta și câte vizualizări a avut am recitit-o… și-am aflat cu cine făcuse lucrarea ministrelul… și mi-am dat seama că iar aș fi de înjurat pe FB, dacă aș publica, pentru că nimeni nu m-ar crede că eu… mă amuzam imaginându-mi animăluțele (în contextul în care eu devorez cărțile pentru copii, ca să pot scrie pentru ei!)

      Răspunde

  7. Bu-ha-hai ca-i buna:D

    Răspunde

  8. Ce mi-a placut !!! 🙂 Am vizualizat perfect animalele padurii: o sceneta pe gustul amatorilor de voie buna ! Multumesc, draga mea !

    Răspunde

  9. Ha, ha! Ce faină anecdotă! Binenţeles, orice asemănare cu realitatea este…întâmplătoare! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

