Ce invatam cand suferim?

Nu e placut sa bolesti 🙂 , dar si mai trist e sa fii singur in boala… Nu e placut sa te doara ceva, dar mai grea decat boala este impresia ca esti singurul care trece prin asa ceva.

Cum am avut ceva episoade de durere fizica in viata,  am ajuns sa ma familiarizez cu durerea, sa o accept si sa invat din ea.

Ce am invatat, suferind?

1. Daca cineva trece printr-o perioada grea, amintindu-mi cum imi era mie, imi pare natural sa-i dau o mana de ajutor, sa-l incurajez

2. Suferinta iti arata ca oricat ai avea, oricine ai fi, ai nevoie de cineva din exterior, astfel incepi sa apelezi la prieteni, pentru ajutor, lucru pe care in mod normal noi, cei invincibili, nu l-am face

3. Durerile cumplite ce nu pot fi luate nici de medicamente (dupa operatii, cu tot cu anestezie!) te determina sa intelegi ce inseamna fiecare organ al corpului si ca esti responsabil pentru el, asa ca dupa insanatosire trebuie sa iei niste decizii cu privire la stilul de viata

4. Ameteala, vartejul ma fac sa-mi dau seama ca nici patul si niciun alt punct stabil din lumea asta nu ar putea sa ma sustina, in schimb Tatal gravitatiei, da, cu siguranta, El poate si normal ca Ii sunt recunoascatoare pentru asta

5. Sunt praf… tarana, ca oricare dintre ceilalti, si am nevoie de odihna: intre mine si ideea de greu de invins nu se poate pune semnul egal… – asa ca ma intorc la ideea de relaxare, uitand obsesia ca trebuie sa le fac pe toate

… Cred ca mai sunt multe altele acum, dar la cum sufar, nu pot sa ma concentrez mai mult de atat! 🙂

Un gând despre &8222;Ce invatam cand suferim?&8221;

Lasă un răspuns

