Consolare în durere

– primită pe mail, de la un prieten care știe că, în durere, e nevoie de hohote de râs

8 responses to this post.

  1. Posted by ciresica on 1 August 2012 at 21:04

    vai, cat de adevarat! ce bine s-a scos…imi face pofta de gimnastica. tot suntem cu olimpiada, nu?

    Răspunde

    • olimpiadă să fie, dar s-o știm(vedem) și noi… după ce m-am scăldat în sudoare prin casa ta, acum mă scald în întuneric, în casa mea… evident, cu înotul în cap! 🙂
      șefa înotătorilor cunoscuți de mine, te salut! și mi-e deja dor de tine! mă consolez cu laptopul identic … 🙂

      Răspunde

  2. Foarte hazlie poza. Am ras mult cand am vazut-o si chiar mi-a prins bine. Mersi. :))
    PS: Mersi de feedback. 😉

    Răspunde

  3. Azi am constatat si eu cat sunt de crocant. De felul meu sunt destul de sedentar si tocmai mi-am luat o motocoasa(cred ca asa se numeste), pe care ieri am testat-o… cateva ore. Acum realmente trosnesc si imi simt muschi de care nici nu stiam ca exista. Daca as arata asa cum ma simt… Arnold Schwarzenegger ar fi mic copil. Concluzionand, sunt al naibi de… crocant! Dar nu-i bai… maine o iau de la capat. 🙂

    Răspunde

    • norocul nostru poarta numele de exercitiu. dupa cateva ocazii in care avem posibilitatea sa exersam, devenim mecanisme care merg ca unse… norocosii de noi! 🙂

      Răspunde

  4. Mde ! Aș râde, dacă nu mi-ar trosni încheieturile ! 😆

    Răspunde

  5. […] foto Invit la citit și pregătit pe: Carmen, Dana Diaconu, EuMieAlmeu, Geanina, IndiferentLiana, Kadia, Maricica, Mirela Pete, Neuroanchiloza, Roșcata, Shayna, -X- și […]

    Răspunde

  6. Si eu am gasit-o pe facebook, in engleza, e foarte draguta, m-a facut sa zambesc 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

