La multi ani, barbati care nu (prea) semanati cu Bob!

Dragi prieteni,
Este important ca barbatii sa-si dea seama ca pe masura ce inainteaza
in varsta, femeile nu pot mentine acelasi nivel calitativ al 
treburilor casnice ca atunci cand erau tinere. Cand barbatii
observa acest lucru, ar trebui sa incerce sa nu tipe.
Lasati-ma sa va spun cum rezolv eu situatia.
Cand am fost concediat din slujba mea de consultant economic, m-am
pensionat devreme, Nancy a trebuit sa-si  gaseasca de lucru pentru ca
aveam nevoie de un venit si de asigurare de sanatate.  
La scurt timp dupa ce a inceput sa lucreze, am observat ca incepuse 
sa-si arate varsta.
De obicei ajung acasa de Ia pescuit sau de Ia vanat in acelasi timp in
care ajunge si ea de Ia serviciu.
Desi stie cat de foame imi este, mereu imi spune ca trebuie sa se
odihneasca jumatate de ora inainte sa se apuce de gatit cina.
Incerc sa nu tip, doar ii spun sa nu se grabeasca si sa ma trezeasca
atunci cand mancarea e gata.
Obisnuia sa spele vasele imediat ce terminam masa.
Acum ele stateau, in mod neobisnuit, cateva ore in chiuveta dupa ce
terminam cina.
Fac si eu ce pot si ii amintesc de cateva ori pe seara ca vasele alea
nu se curata singure.
Stiu ca apreciaza ajutorul meu pentru ca reuseste sa le spele
cumva inainte de a merge Ia culcare. Acum ca este mai in varsta,
observ ca oboseste mai repede.
Masina de spalat si uscatorul sunt Ia subsol. Uneori spune ca nu mai
poate face o calatorie pe acele trepte. Nu fac o mare problema din
asta.
Atata vreme cat termina de spalat rufele pana seara sunt dispus sa ii
trec cu vederea. Nu numai asta.
Daca am nevoie de o camasa apretata Ia intalnirea de Ia cabana din
ziua de luni sau Ia intalnirea de pocher de miercuri si sambata, sau
Ia meciul de bowling de marti sau joi, ii spun ca, de fapt, calcatul 
restului de haine poate astepta pana a doua seara. Asta ii da mai 
mult timp sa faca celelalte nimicuri, cum ar fi baia cainelui, 
datul cu aspiratorul sau stergerea prafului.
Daca am avut o zi foarte buna la pescuit, Ii permit sa curete pestele
mai lent si mai cu grija. Nancy a inceput sa se planga din cand in
cand.
De exemplu, spune ca ii este greu sa plateasca facturile de la casa in
timpul pauzei ei de pranz. In ciuda plangerilor ei, eu continui sa o
incurajez. Ii spun sa se intinda pe doua sau trei zile ca sa nu se 
grabeasca prea tare. De asemenea, ii mai sugerez ca saritul unui mic 
pranz ici si colo nu are cum sa ii faca rau, daca ma intelegeti.
Cand face treburi simple, pare sa aiba nevoie de perioade de odihna
prelungite. A trebuit sa faca o pauza la jumatatea gradinii cand a
tuns iarba.
Incerc sa nu o fac sa se simta prost ca are nevoie de atatea pauze.
Ii spun sa isi faca un pahar rece de limonada proaspata si sa stea jos 
un pic.
Ii spun ca daca tot face una pentru ea sa faca si pentru mine si sa
vina sa stea de vorba cu mine pana adorm in hamac.
Probabil par un sfant in felul in care o sustin pe Nancy in fiecare
zi. Nu spun ca este usor sa arat atata consideratie fata de ea.
Multi barbati vor gasi acest lucru dificil. Unii il vor gasi
imposibil. Nimeni nu stie mai bine ca mine cat de frustrate devin
femeile odata cu inaintarea in varsta.
Dar, baieti, daca tipati mai putin la nevestele voastre din cauza
acestui articol consider ca a fost scris cu folos.
Semnat, Bob.

- primita pe mail de la o Nancy cu Bob blandutz... :-)
6 gânduri despre &8222;La multi ani, barbati care nu (prea) semanati cu Bob!&8221;

  1. Ce vreo doua vorbe raspicate i-as spune eu Bobului. Asa din inima, sa ma tina minta toata viata, inainte sa-i zboare si undita de pescuit si televizorul si aparatul de ras pe geam afara. Evident ca nu ma cheama Nancy, nu ? 😆

Lasă un răspuns

