Complexe de inferioritate – Scăpărici

Aș spune că primul lucru pe care trebuie să-l învețe un copil mic este că … are valoare. Dacă un copil nu învață, devenind adult va cânta precum Scăpărici și, dacă în film poți zâmbi, în realitate îți va veni să plângi…

6 gânduri despre &8222;Complexe de inferioritate – Scăpărici&8221;

    • da, săracul… când îl aud pe Aborsan că se plânge, îl pun față în față cu Scăpărici, și-și revine…
      tu cand ajungi în orașul meu, că vreau să te primesc cu pâine (nu mucegăită) și sare (fără iod)

      • eh…eu speram să fie după 15 septembrie, dar…cred că nepoții mei preferați zic că vor afara mai repede… 😦
        Nu știu să-ți spun, dar te anunț 🙂

      • pot să fac orice în timpul cât ești aici, ca să dau și eu o mână de ajutor și apoi pot prelua eu sarcina de soră, dacă tu, denaturato, tre să te întorci la tine acasă… 🙂

      • Normal, să dai tu bine în poză! 😆
        Deocamdată…sora e spital…speră să-i mai țină o vreme…
        ținem legătura 🙂

Lasă un răspuns

