Umblarea pe apa

A trecut pe la mine cineva care are de rezistat la furtuni personale cumplit de dificile.

Vocea si frumusetea peisajului, dar si gandurile care pot da curaj, m-au determinat sa cred ca pot fi cuiva, oricui, de folos… Aici.

Și… curaj! Nu că mâine e o zi… ci că azi este clipa în care, rezistând, poți aduce ziua de mâine…

6 responses to this post.

  1. […] invit să citească și să își reamintească pe: Diana-Kundalini, EuMieAlmeu, Fosile și pietre, Gabriela Ilieș, Geanina, IndiferentLiana, IronicBlonde și pe toți cei […]

    Răspunde

  2. Si…..s-a stropit tare , s-a udat putin….?E greu sa ajuti un om care are probleme, uneori e destul sa il asculti

    Răspunde

  3. „Nu mă simt diferită. Când vreau să aflu cum arată un obiect, mă adresez: «Dă-mi să mă uit, să văd», pentru că le pot vizualiza cu ajutorul mâinilor”, spune Livia, menţionând că îşi imaginează fiecare obiect la fel de bine precum un văzător.

    Răspunde

  4. Eu sunt o persoana ceva mai incheita ma bazez adea pe fapte , motiv pentru care cred ca cuvintele sunt mai mult decat de prisot

    Răspunde

    • să zicem că n-am văzut că ai intrat la început în spam și că formularea răspunsului n-are nicio legătură cu acest conținut.
      hai că poate ajutăm pe cineva 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

