Schimbare de plan

De un an, de când s-a terminat tabăra în care am participat alături de prietenele mele, așteptam clipa aceasta, să vină o nouă tabără. Cum ciudățenia asta de boală nu mi-a permis să plec, fiind nevoie să stau în București pentru analize, am rămas și fără tabără și fără concediu, dar cu tot felul de surprize.

Una a fost aseară, când am sărbătorit-o retro(activ) pe prietena mea dragă – 6 persoane care seamănă atât de mult!

Chiar dacă am fost dezamăgită că nu am ajuns la Moieciu, sunt bucuroasă pentru că există … legea compensației… 🙂

Sper să funcționeze în cazul oricăruia dintre voi, nu doar la mine! 🙂

10 responses to this post.

  1. Bucuros pt bucuria ta compensatorie si multumiri pt gândul bun. Sigur ca legea de care vorbesti funcționează si la noi. Atâta doar ca nu întotdeauna suntem constienti de efectul ei. 🙂

    Răspunde

  2. Ma bucur ca intr-un fel ai compensat in mod placut lipsa vacantei …

    Răspunde

  3. de cele mai multe ori si eu pierd lucruri importante, insa in viziunea mea exista atat legea compensatiei dar si karma..iti urez sanatosire grabnica

    Răspunde

  4. multa sanatate 🙂

    Răspunde

  5. Multa, multa sanatate si daca anul asta nu a fost sa fie cu plimbari si multe cele…las` ca la anul o sa iti iei revansa! Niciodata nu este prea tarziu! 🙂

    Răspunde

  6. O întâlnire cu prieteni dragi poate fi mai plăcută decât o călătorie, așa că, poate, ai fost chiar în câștig !
    Să fii sănătoasă ! 🙂

    Răspunde

  7. […] veri, prieteni și vecini, dar și la elevi, pe: Carmen, Coolnewz, Cristina-Blog pro educație, EuMieAlmeu, Maricica, Mirela Pete, Silving și pe toți cei preocupați dintr-un motiv sau altul (sau mai […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

