10 băieți care au schimbat lumea – Irene Howat (Casa Cărții, Oradea)

Fiecare visează ca odrasla să facă ceva important în lume. Se scriu cărți despre oamenii mari, care au influențat politic, economic, social etc etc.  Am și astfel de enciclopedii. De data aceasta am vrut să-i ofer băiatului meu (există și cartea 10 fete care au schimbat lumea, dar eu nu am fată! 🙂 ) și niște modele de spiritualitate. Cărticica este mică, exact cât palma fiului meu, are 123 pagini, dar așa mititele, se pot citi în 3 ore. Fiecare istorioară are 10 pagini, iar la final există un fel de concluzie, ce cuprinde patru categorii

1. Cultură generală (explicații despre epoca în care a trăit personajul)

2. Idee principală (rezumatul)

3. Gândește (invitație la meditație cu propria minte)

4. Rugăciune (un fel de model care include ideile principale din ceea ce s-a parcurs)

Fiul meu, care nu e un devorator de cărți (e o vreme pentru toate, poate vine și aceasta pentru el, cândva! 🙂 ), a citit prima povestire pe nerăsuflate, chiar dacă la început mârâia și pufăia. Fiecare are ritmul lui, nu?

Lasă un răspuns

