La mulți ani!

… activității mele.

Astăzi intru în cel de-al 20-lea an de lucru în cadrul aceleiași… firme! (Înainte de aceasta, am lucrat doi ani în învățământ, dar am plecat pentru că mi-am dat seama că nu e de mine!) Sunt fidelă locului meu de muncă pentru că este tot ce-mi place, tot ce mă împlinește și tot ce mă ajută să mă dezvolt. Nu mi-aș fi imaginat că voi avea o meserie atât de interesantă, în epocă, atunci când mama mă bătea la cap să devin educatoare și am dezamăgit-o crunt sau când spera să fiu secretară și se străduia să găsească vreo pilă (că era greu să fii secretară pe vremuri!)

Dacă i-aș fi spus mamei ce meserie voi avea (atunci, în 1986, când intrase ea în priză cu programarea viitorului meu!), s-ar fi închinat și cu picioarele și cu limba, nu doar cu mâna. Era destul să-i spun că vreau să scriu și o apucau crizele… de unde să știe ea că așa va fi?

Dacă vreți să aveți copii fericiți, părinți, lăsați-i să aleagă meserii conforme talentelor lor, nu neîmplinirilor sau viselor voastre.

P.S. A trebuit să treacă epoca de aur pentru a putea să existe meseria mea, să plec din orașul meu și multe alte întâmplări – erau toate scrise în dreptul meu și mulțumesc Îngerului meu pentru că m-a ajutat să intru în acest cadru care se arăta la orizont!

 

25 de gânduri despre &8222;La mulți ani!&8221;

  1. La mulți ani !
    Să-mi spui tanti pentru că eu am plecat , de pe 1 septembrie, pe cel de-al 31 an de profesor.
    Eu încă sunt pasionată de profesia mea dar sunt perfect de acord cu tine, fiecare copil devenit tânăr să-și urmeze propriul drum și propria sa pasiune.

    • tanti 🙂 , recunosc, cea mai elegantă meserie este de profesor. tocmai pentru că eu sunt o tipă sport nu i-am făcut față.
      mie îmi venea să joc fotbal cu copiii, nu să-i trag la răspundere că nu au învățat chestii care nu au nimic frumos în ele însele, pentru cei care n-au talent pentru așa ceva. acum, privind în urmă, îmi dau seama că aș fi reușit să-i fac să iubească toate acelea, dar trebuia să nu-mi placă atunci, pentru ca să-mi urmez destinul!

  2. Pingback: OLIVER TWIST de Charles Dickens - Capitolele 17-20

  3. Daca vorbesti atat de frumos de ceea ce faci se vede ca esti un om implinit profesional , si asta e tot ce conteaza , anii se vor numara la fel de frumos inainte doar sa fi sanatoasa . Felicitari

  4. Şi ai mei mă îndeamnă să devin educatoare, sau să predau o limbă straină într-o grădiniţă, dar ei nu ştiu că decizia tot a mea va fi.

    Iar pe tine te felicit de două ori: pentru cei 20 de ani de lucru şi pentru că eşti o mamă extraordinară. Sunt sigură ca băiatul tau va creşte învăţând multe de la tine şi va ajunge exact acolo unde o să îşi dorească, şi asta datorită ţie.

    ^.^

    • să-ți spun sincer, acum dacă ar fi să o iau de la capăt m-aș pregăti pentru a fi educatoare, dar la 14 ani, în epocă, nu oricine intra la liceul pedagogic, și cu atât mai puțin o fată de muncitori, fără pile și… aeriană! 🙂
      dacă ești fericită între copii și te adoră, e locul tău acolo.
      acum nu regret că nu-s educatoare pentru că fac ce-mi place, dar dacă ar fi fost să nu am o meserie fantasticăăăă, sigur mă simțeam nefericită.
      alegere înțeleaptă, îți doresc.

Lasă un răspuns

