În ultima săptămână, căutări pe blogul meu…

  1. Coasa – Nu am în casă, nici pe lângă (dat fiind locul unde stau, n-ar rezista o coasă pe lângă bloc, nici legată cu lanţuri 🙂 ). Cred că am scris o dată despre un bătrân de la Moeciu, care era pe deal cu coasa, dar de aici până a te arunca Google la mine… e ceva distanţă. Regret că nu te pot ajuta!
  2. La pisicka în altelier – păi dacă tu vrei să o vizitezi pe ea, de ce nimereşti la mine?
  3. Femeia, instruţiuni de folosire – din ce punct de vedere? Fizic, psihic sau emoţional? Pentru fizic, încearcă la biblioteci, pentru psihic, aminteşte-ţi de mama ta şi viaţa ei, pentru emoţional, gândeşte-te cum ţi-ar plăcea să fie tratată fiica ta. În caz că vrei ceva amuzant şi profund, apasă aici 
  4. Scurtu Sorin Izvoraş – credeţi-mă, nu-l deţin pe acest om, nici măcar nu-l cunosc. Dar cred că e căutat şi cu Interpolul, de vreme ce i-am regăsit numele de atâtea ori pe această listă. Felicitări, domnule, cum ai făcut de i-ai pus pe oameni pe jar? Sigur, aş vrea să ştiu doar dacă e ceva ce pot suporta urechile mele, destul 🙂 de surde la tâmpenii.
  5. lucky strike fara filtru – nu ştiu dacă eşti vânzător sau cumpărător, dar îmi face o deosebită plăcere să ştiu că pot fi de folos sau pot aduce nervi cu acest articol . Ţin să precizez, pentru poliţişti în mod deosebit, că în continuare, în spate la Obor, se află ţigări, eu am observat fără să filez (iar voi eraţi cu 3 maşini în faţa lui şi nu vedeaţi nimic!) un Ford PNA plin ochi, din care doamna (mă rog!) scotea mereu şi-şi punea în pantaloni, pe sub tricou, la spate, kartuşe, cu care apoi dispărea pentru a le livra. Inocenta de mine… dacă mă duceam să vând pontul poliţailor, cine avea de plătit, doamna sau eu? Cred că răspunsul e clar!
  6. vreau sa fiu frumoasa: să fiu sinceră, nu deţin acest secret, pentru că pe mine mereu mă întreabă puştoaicele cum de una ca mine a putut pune mâna pe o frumuseţe de bărbat ca al meu 🙂 !  Am abordat acest subiect niţeluş aici  , dar nu cred că rezolvă dilema ta această filosofie a mea. Însă de vreme ce eu, oarecare, am un soţ superb, cred că răspunsul stă în ceva ce e dincolo de ceea ce izbeşte ochiul. Fii sigură pe tine, dezvoltă-ţi alte calităţi, în mod deosebit pe cele pentru care ai talent, şi ai să vezi cum se întorc după tine… oamenii de calitate, că de ceilalţi chiar nu ai nevoie.
  7. Tricouri personalizate cu pisici – m-am bucurat să scriu despre tricourile mele vesele, care sunt o colecţie pe care orice adolescentă ar invidia-o (n-am mai adăugat pentru că n-am mai avut timp să le fac poze! 🙂 ), dar dacă îţi plac pisicile, poţi face o poză pisicii tale şi te înfiinţezi cu ea la orice firmă care personalizează lucruri. Dacă nu crezi că există aşa ceva, îţi fac şi un dar teoretic: pe www.adulmec.ro, vei găsi chiar reduceri la aşa ceva. Cu poza personală sau a unei pisici de pe net, vei triumfa într-un tricou personalizat. Atenţie, însă, cum îl speli. Unele sunt atât de prost făcute că ajungi la concluzia că sunt de unică folosinţă!
  8. Foto durere – nu postez imagini cu aşa ceva, ajunge că am o întreagă categorie dedicată subiectului. Realitatea este că întâlnim durerea la tot pasul şi trebuie să ne familiarizăm cu ea de mici, altfel nu vom face faţă la toate surprizele neplăcute ale vieţii. Biblia spune că, la revenirea Domnului Hristos, Fiul lui Dumnezeu, durerea o să dispară (chiar în cartea cea mai interesantă, care vorbeşte despre sfârşitul lumii, Apocalipsa!), dar până atunci e o prezenţă… familiară (din nefericire!).
  9. copii cu ceas adevarat ben ten: prieteni, (mici, bănuiesc, pentru că nu-mi pot imagina că un copil mare mai crede în existenţa fizică, reală, tangibilă, a ceasului celebru!) există doar ceas de jucărie Ben Ten, nu există aşa ceva *pe bune*. NU. NU. NU. Ultima dată când un copil (dar avea 4 ani!) a reacţionat fanatic la vederea ceasului Ben Ten al fiului meu eram în Muzeul Antipa. Copilul era cu mama lui şi venea din partea opusă nouă. Fiul meu, care nu se desparte de ceasul lui piedut anul trecut şi regăsit şi stricat 🙂 , (dar nu contează!), era înaintea mea. Cum a trecut copilaşul de el, şi-a luat capul în palme şi cu toată durerea din lume a urlat: *uite unde e ceasul lui Ben Ten!!!*, după care a început să plângă, fapt care a determinat-o pe mama lui să-i articuleze una după ceafă, supărată că acela nu era motiv de pasiune şi foc! (şi eu aş fi făcut la fel, indignată că pune atât de mult preţ pe un obiect banal – pentru mine!!!!, dar nu pentru el!). Repet, copii, care ştiţi să scrieţi sau prieteni ai copiilor care tastaţi pentru ei: nu există un ceas real, totul e de jucărie, îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar magia nu se face prin acel ceas, ci prin spirite care nu stau în ceas, ci în casele celor certaţi cu Creatorul.

10. De ce sunt urata – nu ştiu la ce te referi, la faptul că nu ai frumuseţe sau la faptul că cei din jur te urăsc? Dacă e ultima parte, faptele tale sau răutatea inimii lor, oricare dintre acestea. Dacă e vorba despre prima parte… genele moştenite sau accidentele cumplite din copilărie (de aceea le spun eu mereu copiilor prin poveşti să înveţe să-şi păzească trupul!). Dar, după cum poate ai văzut la televizor, nu e pierdută cauza nici a celei mai urâte femei şi cu puţin ajutor exterior, consiliere de specialitate, poţi deveni în aşa fel încât să te poţi accepta. Oricum, întrebarea nu este *de ce*, ci ce pot face pentru a nu mai fi! Ş i evident trebuie neapărat să ai o discuţie serioasă şi cu ochii tăi pentru că de multe ori ei te văd mai neaspectuos/oasă decât eşti! Dar asta este o altă problemă! Dacă vrei să discutăm mai mult pe tema asta, scrie-mi pe despresufletulmeu@yahoo.com.

14 responses to this post.

  1. Uite cum te pot stimula niște cuvinte „aruncate” pe Google! 🙂 O sa încerc si eu odată sa practic sportul asta,

    Răspunde

    • sunt convinsă că unele sunt prostii, prostii (pot fi transformate în ceva amuzant, totuşi!), dar unele dintre ele sunt chiar probleme, la care cu delicateţe şi experienţă de viaţă, poţi răspunde. le vei face un bine oamenilor sau îi vei şi te vei amuza…

      Răspunde

  2. E haios sa vezi cum ajung oamenii la tine , la mine am vazut odata ca se cauta furnica 😀 nu av vorbit niciodata de furnici , daca o fac o o sa ajunga in alt mod la mine 🙂 mie imi par amuzante cautarile oamenilor . Cred ca am sa incerc si eu sa ma joc pe google 🙂

    Răspunde

    • sincer, unele cereri sunt cutremurătoare… altele te fac să mori de râs.
      mai curios decât orice mi se pare însă criteriul după care le aruncă Google în căsuțele noastre…
      înțeleg să caute cineva pe un prieten bun de-al meu care să mă viziteze continuu aici, dar
      pe acel sorin și mai știu eu cum… care a comentat de 2 ori, de ce l-o fi găsit tocmai la mine… 🙂
      necunoscute căi!

      Răspunde

  3. Pentru că îmi place cum scrii și pentru că te citesc cu drag te-am nominalizat pentru One lovely blog award 🙂 – http://terrapeuticadesign.wordpress.com/2012/09/11/one-lovely-blog-award/

    O seară frumoasă!

    Răspunde

    • mulțumesc mult. chiar și nominalizările obligă și mi-e cam teamă că nu pot îndeplini toate cerințele oamenilor 🙂 .
      glumesc.
      gestul tău este minunat. și neașteptat. mulțumesc din nou!

      Răspunde

  4. Eu nici măcar nu må uit 😀 Foarte rar,când îmi amintesc,dar și atunci văd cuvinte normale :))

    Răspunde

    • pentru că la tine e o atmosferă de basm, cu zâne și tot felul de poezii romantice… 🙂
      mie-mi sar în ochi mai ales lucrurile ciudate sau cele care sunt ca un strigăt de ajutor!
      sper că sunteți bine!

      Răspunde

      • Posted by Scurtu Sorin Izvoraş on 16 Decembrie 2012 at 16:32

        Cine mă caută cu atâta îndârjire şi de ce ?!
        Dacă este atâta de important, să dea câteva detalii aici sau să caute pe Google la numele meu complet. Atenţie , unele adrese sunt inexacte!

      • mie oricum nu mi-a dat nimeni raportul. sper să te găsească, într-un târziu… sau mai devreme 🙂

  5. Posted by Scurtu Sorin Izvoras on 5 Februarie 2013 at 21:40

    Mulţumesc pentru permisiunea de a posta pe acest drăguţ blog. Interesul meu în ceea ce scriu este ADEVĂRUL, deci şi limbajul încerc să fie arondat acestuia.
    Principalele mele subiecte actuale sunt – credinţa versus ateism sau necunoaştere , inventica, sinuciderea, gay, sau subiecte ce contrazic bunul simţ.
    Încă o dată mulţumiri
    Scurtu

    Răspunde

    • fiecare comentează despre ce consideră că e important sau despre ce crede că se pricepe.
      eu, însă, nu înțeleg de ce cei care te caută ajung aici și nu pe domeniul tău.
      mistere, mistere. 🙂

      Răspunde

  6. Posted by Scurtu Sorin Izvoras on 6 Februarie 2013 at 11:09

    Eu comentez numai ca răspuns la diverse aberaţii găsite prin locurile cercetate aparent la întamplare, intuiţia fiind aceea ce de fapt mă conduce fără greş.
    Am găsit şi am răspuns unor afirmaţii apropo de sinucigaşi, poate de acolo!
    Oricum, încă o dată Mulţumiri pentru înţelegere
    scurtu

    Răspunde

Lasă un răspuns

