Ca-ntr-o duminică de taină – biserici de lemn din sud-vestul Transilvaniei (dr. Ovidiu Ioan Abrudan)

Această prezentare necesită JavaScript.

Toată vara am trecut pe lângă expoziția expusă în stradă, pur și simplu arborată pe gardul de la A.S.E. – Bastilia. De fiecare dată m-am oprit să citesc și să admir *vechiturile*, pentru că am un simțământ pozitiv când văd lucrurile vechi ale Transilvaniei. Așa cum am făcut un tur al țării pentru a-i vedea muzeele din orașele mari, pentru a-i cunoaște cetățile și pentru a admira bisericile evanghelice (de ce, mă rog, toate sunt în Transilvania? 🙂 , nu ne puteau da și nouă, celorlalți, așa ceva frumos?), am decis să merg să vizitez și bisericile din lemn. Iarna care se arată, sigur trece, doar n-o sta o veșnicie… și eu știu deja unde mă voi opri!

Mulțumesc pentru idee, dl.dr. Ovidiu Ioan Abrudan!

6 gânduri despre &8222;Ca-ntr-o duminică de taină – biserici de lemn din sud-vestul Transilvaniei (dr. Ovidiu Ioan Abrudan)&8221;

    • mă gândeam cum ar fi să mergi pe acolo și să fie soare, să vezi oameni îmbrăcați în costume populare… nu e ca printre castelele Franței sau Angliei, dar oricum este o trăire. de altă natură, de altă factură, pe care ar fi păcat să n-o încerce românii, mai ales că le stă la dispoziție. (mă rog, celor care sunt în țară! 🙂 )

      • zilele trecute ma gandeam ce loc din tara am sa vizitez in vara care vine , imi doresc sa ajung in Predeal la casuta din copac , dar de regula cand imi acord o saptamana sau doua pentru locurile din tara caut si aceste lucruri care pentru altii nu au valoare , caut locuri minunate de vizitat si legendele locurilor , stau sa aleg intre Sibiu si Brasov , desi Brasovul nu e nou pentru mine parca mai am multe de vazut si acolo , acum o sa fie greu sa aleg 😀

      • mă gândeam eu, că tot văzându-te la hapi pe blog ești dintre cele plecate peste graniță… și acum încercând să citesc blogul tău am primit un răspuns care nu prea mi-a plăcut 🙂
        dacă se poate rezolva ceva, te rog.

  1. Pingback: REZUMATUL, RECENZIA, REFERATUL, FIȘA DE LECTURĂ ...

Lasă un răspuns

