Bucurie, chiar și sub stropii ploii

poți să te bucuri și dacă plângi, cu atât mai mult dacă plânge doar cerulAm găsit imaginea aceasta pe FB și m-am gândit că poate înveseli pe cineva care bombăne din cauza vremii. Mai ieri ne plângeam de caniculă, de parcă era bătută în cuie, pardon, pe cer! Pentru că-mi aminteam zilele toamnei, m-am putut delecta chiar și cu madam canicula, pentru ca acum să mă bucur de ploaie, fiindcă încă nu e ger 🙂 . Atunci mă voi bucura cu gândul la primăvara care va veni. Și uite așa nu există niciun motiv de tristețe în universul… personal.

Curaj, azi e doar o simplă zi! Nu-i războiul decisiv, nici singura șansă pe care poți s-o pierzi și totul să se ducă pe apa Sâmbetei 🙂

E vineri, se termină săptămâna și va fi bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! 🙂

10 gânduri despre &8222;Bucurie, chiar și sub stropii ploii&8221;

  1. Pingback: BLOGOSFERA - Leapșa existențială

Lasă un răspuns

