Catedrala Catolică din Cluj

Am fost singure în turnul acesta, eu și Cireșica. Probabil nu mai era sezon! Personal, m-am oferit să mătur scările, populate de  porumbei și … resturile lor. Dacă nu există oameni care să te însoțească în turn, cu atât mai puțin se găsește cineva care să măture pentru ochii a 7-9 persoane, câte urcă pentru a vedea panorama. L-am întrebat pe domnul care administrează cum de are curaj să lase pe cineva fără supraveghere în turn…*Mă uit și eu la om.* Mulțumim, înseamnă că nu aveam chipuri de teroriști, deși cu geanta pe care o car mereu cu mine aș putea trece mereu ca o persoană care participă la conspirații. Dar nu sunt! 🙂 M-a asigurat și încrederea acordată de domnul acela!

 

3 gânduri despre &8222;Catedrala Catolică din Cluj&8221;

Lasă un răspuns

