Cofetăria Dana (Cluj) – zoo în miniatură

O sumedenie de prăjituri gustoase (că arătoase erau și în alte cofetării, dar parcă cele de la Dana erau perfecte pentru că și atmosfera modernă a cofetăriei ne-a câștigat!), printre care și broscuța, mămăruța și ariciul. Arici n-am cumpărat că era prea închis, pentru atmosfera veselă pe care o doream în farfurie. O întrebare… de ce-i zice mămăruță gărgăriței? La noi, (adică Oltenia și Muntenia) nu folosește nimeni acest nume.
A, să nu uit, numele firmelor sunt absolut răpitoare. De exemplu, un restaurant poartă titlul … Maimuța plângătoare. 🙂

(Nu înțeleg de ce râd lângă un asemenea nume – desigur că dau impresia de om lipsit de suflet, hain, fără împreună simțire, dar ce să fac… nu mă pot abține!)

P.S. La Dana am mers în fiecare zi, pentru desert. Nu de alta, dar pe lângă tot ce mă atrăgea pe mine, prietena mea s-a îndrăgostit de piureul de castane, pe care oricum nu l-am mai întâlnit nicăieri (sau nicări! 🙂 – eventual cu 2 i, la final, conform pronunției de Bistrița) – parcă la Târgu Mureș mai erau castane, dar … coapte, nu sub altă formă!

Ea, fidelă, cu pireu, eu curioasă după toate prăjiturile cu muuuultă cremă de ciocolată!

Treceți pe la Dana (în Cluj, evident! 🙂 ) și n-o să vă pară rău!

7 responses to this post.

  1. Ma bucur si ca iti prieste in Cluj!
    Piure de castane se comercializeaza si in mall-uri, in pachet de 200 de grame, costa in jur de 5 lei. Seamana cu pachetul de unt ca si ambalaj (doar ca este auriu!) si il gasesti in frigiderele de langa cele cu inghetata. Tara de provenienta: Ungaria.
    Distractie placuta in continuare!

    Răspunde

  2. Faci reclama pe gratis 🙂 la sorturi,la prajituri….dar oricum vom cunoaste bine Clujul dupa cateva vizite pe la tine 🙂

    Răspunde

  3. yamy yamy yamy …fac 2 ore pana la Cluj 😀

    Răspunde

    • păi, dacă știam eu asta, nu-ți spuneam că sunt acolo, să fi tras o fugă până la Cluj să ne delectăm împreună cu bunătățile? mare păcat că n-am știut. data viitoare n-o să uit să-ți dau un semnal.

      Răspunde

  4. yammy dar fac cam 8-9 ore pana in Cluj din pacate …

    Răspunde

Lasă un răspuns

