Un șorț a la Cluj

Conform principiului *nu-mi place să stau singură când gătesc*, astăzi am observat că dacă îmi achiziționez acest șorț, indiferent de lipsa alor mei, pot să nu mă simt singură. Voi avea trei prieteni care să fie mereu cu mine 🙂 

Am luat șorțul din raft și mă îndreptam cu el spre casă, iar femeia care supraveghea printre obiectele magazinului cetățenesc din Cluj mi-a zis cu o voce neîncrezătoare…

*Costă 12 lei.*

*Și? Nu credeți că am 12 lei? Sau de ce îmi spuneți lucrul acesta?*

Schimbare de glas, plină de drăgălășenie…

*Mă gândeam că n-ați purta dv un obiect atât de ieftin!*

🙂

Exact ca în titlul filmului *Sunt timid, dar mă tratez*, aș putea spune… *Gafez, dar îmi revin spectaculos*.

7 gânduri despre &8222;Un șorț a la Cluj&8221;

Lasă un răspuns

