Înțelepciunea de Cluj

Între cursuri, aveam 3 ore de pauză. În acest timp, mergeam să mâncăm. De obicei, la alt restaurant. Spre deosebire de București, în Cluj se mănâncă ieftin și bine! (aici, de cele mai multe ori, scump și deseori, prost 🙂 )

Unul dintre locurile unde am aterizat a fost un mic restaurant chinezesc (la cât era de mic, ai fi putut să crezi că este de jucărie!), chiar în centru. Lângă  fiecare masă, se afla un fel de buzunar de cangur, din care puteai să iei foi pe care să scrii părerea ta despre acel loc și niște reclame. Pe lângă reclame, o broșură. Eu, învățată cu Șapte seri sau Zile și nopți sau alte chestii, m-am gândit că este tot ceva de felul acesta… Amarnic m-am înșelat. Păi, la Cluj totul trebuie să fie înțelept, nu superficial.

Am citit cu uimire rândurile de pe prima pagină…

*Nu trebuie să fii o personalitate mondială ca să ai un vis. Nu! Ci faptul de a urmări un vis face deosebirea între oamenii obișnuiți și cei extraordinari. Oamenii obișnuiți au vieți extraordinare când își urmează visul.*

*Niciodată nu va fi momentul perfect pentru a-ți urmări visul. Dar dacă nu o faci acum, anul viitor vei fi mai bătrân cu un an și nu vei fi mai aproape de el nici măcar cu un pas…*

Broșura avea inserții, irizări spirituale, autor Bob Gass. Am citit-o în 30 de minute și m-a încântat … (revenind la locul unde am găsit-o 🙂 ) la fel de mult ca supica și tăițeii chinezești.

Căutați localul și *burtica de cangur* 🙂 – desigur, în Cluj. Prin alte părți, pauză! Din păcate.

One response to this post.

  1. Bob Gass…minunat….Eu sunt abonata la meditatii lui 🙂
    Au fost si pe net cateva dar a trebuit sa le retraga ca nu aveau copyright 😦
    dar cica ca se va rezolva pana la urma…deci sa vedem 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

