Înainte de cununia civilă…

… în parcul central din Cluj se oficiază cununiile civile. Într-un foișor, cu muzică de la primărie (Mulți ani trăiască, melodia cântată de nuntași era prea palidă, așa că s-au gândit foarte bine organizatorii ca rudele aniversaților să realizeze doar cununa de flori pe sub care ies mirii, eventual să dea din gură la urare, dar să se audă ceva care să placă urechilor!), s-au perindat 7 perechi – atâtea am prins noi, cine știe câți alții or mai fi avut bucuria de a face pasul acesta.

Ar fi multe de spus despre hainele celor prezenți, despre atitudinea tinerilor mai mult sau mai puțin îndrăgostiți (unii stăteau cu mâinile la spate, ca la grădiniță, fiecare la spatele lui, evident 🙂 , altul nu mai putea de bucurie și și-a ridicat mireasa în brațe și a învârtit-ooooooooooooooooooo 🙂 ). Eu mă opresc, însă, asupra unui aspect uluitor chiar și pentru mine, care nu sunt una dintre cele mai grijulii persoane cu lucrurile mele.

Mămică, nu ți-e teamă că dai scrum pe rochiță sau că verși băutura neagră și petreci ziua întreagă apoi bocind că nu mai ești impecabilă, în loc să te bucuri?

 

6 gânduri despre &8222;Înainte de cununia civilă…&8221;

  1. Pai vazui la sfarsitul lui septembrie ca si la noi in ,,provincie” se sparsese conducta cu nunti intr-o gradina publica.Venise si d-l primar de la primarie in direct, sa oficieze in foisorul fanfarei pe mirii mai cu stare.Tot orasul s-a intalnit cu tot orasul si totii mirii trageau de timp pana la masa organizata.Poze……cat cuprinde.Toti fotografii erau pe treaba.Ii chinuiau pe miri si invitati in toate pozitiile(ca sa fie multe) si radeam pe infundate ce ridicole ajungeau sa fie unele. Noroc ca erau banci si ,nevoita fiind(participam si eu la o nunta) m-am delectat si mi-a usurat sederea.

    • sunt foarte eco și primarii și miri, se pare! nu că n-ar fi frumos. dar ideea este că în natură e mai delicată starea mirilor – și a hainelor lor, desigur. și vorba ta, cu pozele, e discutabil dacă sunt fericiți să fie văzuți de sute de oameni. una e să te mândrești cu albumul, după ce l-ai făcut și alta să vadă toți cum nu poate el să te ridice în brațe etc etc 🙂

    • de inteles, o înțeleg, că după atâta nebunie avea nevoie de odihnă, poate și eu simțeam nevoia să mă reped la un tooooort cât toate zilele. dar nu aș fi făcut-o, până nu scoteam albul ăla pompos după mine 🙂

Lasă un răspuns

