Dezvoltă liderul din tine – John C. Maxwell

Citesc această carte de la Amaltea și descopăr următoarea poezie. Că e vorba despre proprii copii, elevi sau colegi de la lucru, mie mi s-a părut că e un fel de atenționare despre influența noastră asupra celorlalți. Ne pasă sau nu, influențăm, chiar dacă de multe ori ni se pare că doar noi suntem influențați… 🙂

Micuțul care mă urmează

 

Să fiu cu ochii-n patru, mereu treaz,

Căci mititelul care-i lângă mine mă urmează pas cu pas.

Nu-mi pot permite să apuc pe-un drum greșit

Căci iată-l, după mine vine fericit.

 

De ochii lui iscoditori nu pot scăpa

Face și el ca mine, este umbra mea.

Pe urme vrea să-mi calce, afirmă cu mândrie-n glas

Acest micuț ce mă urmează pas cu pas.

 

N-am cum să uit în timp ce merg

Prin arșița verii sau prin aprig ger

Să-l fac un om întreg și pasul să-i veghez

Acestui mititel ce spune: Te urmez!

7 responses to this post.

  1. Sigur că influențăm, pe asta s-a și bazat Einstein când spunea că singurul mod rezonabil de a face educație este de a oferi propriul exemplu.

    Răspunde

  2. ce poezie simpla si cu un continut atat de important. eu si sotul meu ne pregatim de a deveni parinti, si poate ar trebui sa ii fac o traducere a poeziei. raspunderea noastra ca si parinti e imensa, si ne va transforma in niste oameni mai buni, deci nu ar trebui sa fie foarte greu sa dam un exemplu pozitiv, pur si simplu trebuie sa fim mai buni. abia astept sa am un micut ce ma urmeaza peste tot! 🙂

    Răspunde

    • am și râs la sfârșit, când ai zis că abia aștepți… păi nici nu bănuiești cât de deranjant va fi, câteodată… pentru că acum nu conștientizezi câte lucruri pe care nu tre să le știe sau de care să fie conștient un copil… faci…
      dar da, este fantastic să te vezi urmat peste tot și să știi că ești cel mai important din viața cuiva.
      mă bucur pentru voi că așteptați acest moment și mai ales mă bucur pentru copil. un copil care e așteptat are pe cine urma, pentru că părinții – în acest caz – vor renunța la orice le place, dar îi face rău copilului, pe când un copil neașteptat, după ce că le strică planurile, mai trebuie să le dea și plăcerile peste cap…
      mulțumesc mult pentru intervenție, făptură cu neuroni!

      Răspunde

  3. Posted by Castalia on 18 Ianuarie 2013 at 10:56

    Cine este autorul poeziei? Este atat de simpla, dar atat de bogata in adevaruri…surpinde foarte bine ceea ce traiesc.de aproape 6 ani de cand am in urma mea o fetita care ma urmeaza atat de fidel, iar de 3 ani am primit in dar inca un „follower”, un baiatel caruia ii place sa ne urmeze in felul lui, unul mai incapatanat.
    Excelent blog! Tare m-am bucurt azi cand l-am descoperit!!

    Răspunde

    • în carte nu scrie. ori este autorul, deci John M. ori este anonim…
      îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase pe care le îndrepți către mine.
      e bine să ți se facă și baie cu multe complimente, după ce primești și reproșuri.
      mulțumesc încă o dată.

      Răspunde

  4. […] și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Ars aestetica, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato Basil, Silving, Teo Negură, -X- și pe toți amatorii de lecturi […]

    Răspunde

  5. […] și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Ars aestetica, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato Basil, Silving, Teo Negură, -X- și pe toți amatorii de lecturi […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

