Eduard Guest – Oare sunt cinstit față de mine?

Sunt partenerul meu pe viață, pe acest pământ,

De aceea vreau să mă cunosc, să știu exact cum sunt,

Să fiu în stare drept în ochi să mă privesc

În ceas de asfințit, când voi fi nevoit să socotesc.

Nu vreau s-ascund pe-un raft uitat de lume

O tolbă plină de secrete despre mine.

Și să mă amăgesc mereu, trecând pe lângă locul ferecat

Că nimeni nu mai știe cine sunt cu adevărat.

Nu vreau cu false nestemate eu să mă mândresc,

Cu fruntea sus vreau printre oameni să pășesc.

După respectul semenilor mei tânjesc:

Deși sunt mulți cei care la mărire și arginți se îmbulzesc,

Eu vreau cu dragoste să pot să mă privesc.

Pe scena vieții rolul ce mi-e dat mi-l voi juca

Într-un spectacol autentic, nu o cacealma.

Nu pot, chiar dacă-aș vrea, să mă ascund de mine

Căci eu văd tot ce altora ascuns le va rămâne;

Nicicând nu voi putea să fug de ce-i adevărat

Căci, orice-ar fi, ca să rămân cu mine împăcat,

Eu vreau să mă respect și să am cugetul curat.

8 gânduri despre &8222;Eduard Guest – Oare sunt cinstit față de mine?&8221;

  1. Pingback: Sambata citim mai mult! -5 articole interesante! « Insula Ekklesia-un blog pentru tine(ri)

Lasă un răspuns

