Vara indiană de România

2 gânduri despre &8222;Vara indiană de România&8221;

  1. Mi se pare amuzant, ai un titlul ce face referire la doua nati, iar videoclip-ul are un titlul ce este in limba francezam a treia natie, deci practic este mai mult ciudat si oarecum confuz postul articolul…
    Insa este doar parerea mea, nu te supara acuma.

    • de ce m-aș supăra? n-am avut timp să explic despre ce înseamnă vară indiană, despre faptul că pe când eram eu copil și ascultam această melodie în România nu exista vară indiană, că acum trăim din plin procesul și pur și simplu mi l-am amintit pe Joe Dassin… nici acum nu am, ca să detaliez, dar datorită ție am schițat ceva.
      mi-ai fost de ajutor, mulțumesc.

Lasă un răspuns

