Polonicul migrator

Azi am dus polonicul de 20 de ori la bucătărie și de fiecare dată l-am găsit în camera fiului meu. Nu mi-a venit să întreb de ce se află pe biroul lui, eram mereu pe fugă, dar când l-am văzut la un moment dat la brâul copilului m-a apucat râsul și am vrut să înțeleg misterul. *Am revăzut Toate pânzele sus și sunt la episodul cu Ismail, care folosește ca armă polonicul. Mami, dacă lumea noastră ar lupta doar cu polonicul (și acela neapărat să fie de plastic), am fi mult mai fericiți, decât cu puști, bombe și chestii atomice.* Am fost de acord cu el și m-am gândit ca data viitoare când îi cumpăr o jucărie să fie … un polonic.

Sau să-mi iau eu unul nou și să i-l las lui pe cel vechi? 🙂 Mă mai gândesc!

18 gânduri despre &8222;Polonicul migrator&8221;

  1. Frumos ati scris despre polonic, eu daca ar fi sa scriu nu as putea sa scriu asa de frumos, fiindca am o amintire trista cu un polonic, si astazi imi aduc aminte cum un unchi de al meu mi-a dat un polonic in cap de a ramas cu coada in mana, a sarit din nituri polonicul, vina a fost un o banal chistoc inca aprins pe care eu il tineam in mana.

    • înțeleg foarte bine ce înseamnă să *o iei pe cocoasă* dintr-un motiv neîntemeiat, cu toată setea răzbunării celui care nu înțelege trăirile tale. poate de aceea unul de plastic ar fi mai ușor de suportat… desigur, când e vorba de pirați, nu de copii! 🙂
      mulțumesc pentru comentariul sincer.

    • cred că a fost farmecul copilăriei mele scena în care evolua el, că doar atât aveam și noi în epocă (ne împărțeau episoadele normale în 2-3 bucăți, să murim de curiozitate până peste o săptămână! 🙂 ), însă nu-mi imaginam că fiul meu are serialul. și l-a copiat de la niște prieteni și, în timp ce eu credeam că el se joacă pe telefon (și desigur eram nemulțumită, dar ziceam să-i dau niște timp pentru el 🙂 ), el se informa cu privire la trecutul cinematografic al României…

    • înseamnă că ai amintiri de la vârste fragede, pruncia prunciei 🙂 , și ești un fenomen că specialiștii spun că nu ne putem aminti de când eram foarte mici-mici… (cu alte cuvinte te fac mică, mică, sper că înțelegi! da, înțelegi că ai făcut și tu filologia! 🙂 )

      • tu, care de obicei ieșeai în evidență cu ceva oare de ce nu mă mir? parcă semeni cu cineva! :-), de data asta ești banală, ca toată lumea. erai deosebită dacă-ți plăcea Spânul, dar Ismail? păi el era preferatul tuturor, de la personajul rău al societății, până la cel bun… cred că a fost momentul când comunismul a aplaudat la unison… cam ciudat – un turc să obțină aprobarea tuturor? 🙂 și, drăgăliță Doamne, cu patru neveste? suntem toți de trecut prin … semilună! 🙂

      • speram și eu o dată măcar să nu spunem la fel, iar tu m-ai dezamăgit crunt. de ce bre tot ca mine… sau eu ca tine? a, nu, pentru că tu ești mică și tu ai venit după mine cu opțiunea asta. deci măcar la asta triumf! 🙂

  2. Ba mai bine cumpără-i lui unul nou, sunt unele micuțe și frumoase, pentru compot, nu pentru ciorbă.
    Îmi amintesc și eu cu drag de serialul ăsta și am să mă apuc să povestesc romanul pe blogul cu povestiri. 😀

      • Mă limitez numai și numai la povestit, nu comentez, fiindcă nu e bine pentru copii. Trebuie să învețe să judece și să caute judecățile specialiștilor în domeniu, în cazul ăsta ale criticilor literari.

      • întotdeauna ai dreptate. îmi amintesc faptul că am avut de învățat pentru treapta 1, 40 de comentarii la operele principale (unele erau comentarii la operă, altele erau caracterizări de personaje etc), fiecare având cel puțin 5-8 pagini. poți crede așa ceva? sunt curioasă dacă ar mai citi măcar un copil acele comentarii, dar să le tocească, așa cum ni se cerea nouă?!!! (e drept că am avut un prof de română exigent în gimnaziu și mai făceam și meditație cu el… dar tot degeaba că dacă se intra pe pile la pedagogic… puteai ști oricât, mai importante erau lucrările cu semne ale fiicelor de șoferi de CAP… 🙂 )

  3. Pingback: FEMEI DE AZI VS. FEMEI RUBENSIENE

Lasă un răspuns

