Cum se salută adolescenții? – în special, băieții

Le-am urmărit cu fiul meu și el regreta că nu are cu cine să le bată… 🙂

E grea singurătatea copiilor cuminți.

7 responses to this post.

  1. Posted by ciresica on 29 Octombrie 2012 at 09:37

    imi plac saluturile baietilor! foarte creative. da’…pentru fete nu ai?

    Răspunde

    • de ce, dorești să batem și noi în vreo 20 de feluri mâinile?
      dacă ne-am pierde timpul cu saluturi așa de elaborate, cine ar mai face treabă în acest univers, între care suntem cele dintâi? 🙂
      buchisește tu pe net în căutare de saluturi pentru fete, dar eu nu cred că sunt din simplul motiv că în afară de tine și de mine nu și-ar pierde timp domnișoarele moțatele să se salute sofisticat.
      să ne întoarcem la un salut țuguiat din vârful buzelor 🙂
      pusi-cat.

      Răspunde

  2. De ce nu le bateti impreuna 😀 imi pare disctractiv

    Răspunde

    • eu sunt manechinul pe care face el toate chestiile care i se par mai interesante, eu îi ascult scheletul de carte, de câte ori începe câte una, eu sunt mereu prezentă… însă copiii sunt importanți pentru copii.

      Răspunde

  3. Educativ filmulețul! Dar cred că va găsi Aborsanu’ cu cine să le execute.

    Răspunde

  4. Tiberiu va fi incantat sa-si diversifice modul de a saluta. Merci

    Răspunde

Lasă un răspuns

