Fredo, Pidjin, Decât o revistă și elevii, la adăpost; restul lumii, în ploaie

Aseară am participat la o discuţie despre meşteşugul poveştilor cu designerul grafic Eugen Erhan, co-creatorul web comicului Fredo & Pid’jin. El ne-a vorbit despre construcţia de poveşti scurte şi cu poantă (fie ele desenate sau nu).

Acțiunea a fost realizată de Decât o revistă, despre care puteți afla mai multe citind aici.

Îmi spunea cândva o doamnă cu ifose: *Eu nu am ce să învăț de la cei mai tineri decât mine.* Ar fi culme ca ca cei tineri să spună cu plictiseală: *Noi ce am putea învăța de la voi, cei care n-ați avut parte de toată tehnologia noastră, inculților, din punctul nostru de vedere!*

Mie îmi place să învăț, fie profesorul de 2 ani, fie de 89. Cine deține informații care-mi sunt de folos, este prietenul meu, indiferent de vârstă.

Modul cum a structurat seminarul EE a făcut foarte clare elementele esențiale cu care trebuia să plecăm acasă… Pentru mine este sigur că a participa la astfel de întâlniri este benefic și pentru îmbogățirea stilului, în unele cazuri, și pentru găsirea lui, dacă ești la început de drum.

Spor-t în toate, și elevilor și organizatorilor!

One response to this post.

  1. Posted by indiferent on 3 Noiembrie 2012 at 07:07

    Asa este: indiferent de varsta …

    Răspunde

Lasă un răspuns

