Liebster Blog Award

Un blog cu ajutorul căruia *călătoresc* eu mult de tot este cel al lui Cristi Moise. În urmă cu ceva timp, a trecut pe aici și mi-a lăsat o veste.

Că m-a nominalizat la Liebster Award. Mulțumesc mult, Cristi. Și pentru gest și pentru faptul că treci pe aici și lași câte un semn.
Întrebările la care trebuie să răspund.

1. Cat timp ai putea sa stai fara telefon mobil si internet?
Sunt dintre cei care adoră mobilul, poate pentru simplul fapt că sunt sunată foarte rar, doar dacă este ceva important, iar dacă e vreo sarcină de serviciu, pentru că îmi iubesc locul de muncă, sunt încântată să *execut* ce mi se cere prin convorbirea telefonică.  Fără telefon, oricum, mă simt pierdută, dacă nu îl am cu mine aproape plâng, pentru că la el ascult cele 3 posturi de radio preferate și muzica mea preferată, cu el îmi trec timpul citind mesajele pe care nu le-am șters (am 72 pe care le ador și le recitesc în traficul aglomerat!). Fără net nu pot sta nicio zi, chiar dacă tot ceea ce primesc de regulă este de la lucru sau corespondență informațională. Sunt abonată la zeci de bloguri și mă uit măcar pe titlurile lor, la alte zeci de ziare, pe care le parcurg în goană… ce să mai, ador partea practică a tehnologiei. Dar nu pierd niciodată timpul cu ea. E un prieten sau în cel mai rău caz… un rău necesar, în niciun caz un dușman declarat.

2. Ce ai alege intre a fi tuns chel sau a avea parul albastru?
În ultimul timp, cochetam cu ideea de a introduce ceva violet prin păr. Dar, poftim, dacă albastrul s-ar asorta cu tricoul meu preferat din garderoba lui Rybak, aș renunța la violet pentru albastru. (Deși, dacă ar fi să apar așa la lucru sau chiar acasă s-ar putea să fiu nevoită să-mi caut chirie pentru vreo lună, că nu m-ar recunoaște ai mei și ar zice că ei o așteaptă pe cea pe care o aveau de atâta vreme, nu pe strania ființă care se prelinge acum pe ușă! 🙂 )

3. Care a fost cea mai haioasa intalnire, si aici ma refer la un date ?
Eram într-un timp prietenă cu 4 băieți odată și știam că trebuie să mă duc la o întâlnire, dar nu știam cu care. Fiecare avea hainele lui preferate din garderoba mea și dacă nu știam  pe cine voi vedea, n-am știut ce să pun pe mine. Nu, nu m-am dus goală, și nici nu am dat telefon să anulez (la care să fi dat telefon? 🙂 Dar oricum nu existau mobile pe vremea aceea). Pur și simplu, mi-am asumat riscul de a apărea cu ce îmi place mie în fața pretențiosului, cu riscul de a-l pierde. Restul e istorie… 🙂

4. Care este mirosul pe care nu il suporti?
De alcool. Cel mai dificil îmi este când mă aflu într-un mijloc de transport în comun (și eu doar cu acesta mă deplasez) și trebuie să suport lângă mine pe cineva care a băut. Problema nu este că am nasul sensibil la așa ceva. Nu, nu. Pot îndura chiar și mirosul de la Glina, fără să mă strâmb. Cu mirosul alcoolului este o chestie psihologică, îmi amintește de adolescență, când tata venea beat acasă, după miros știam cât a băut, ce a băut și evident 🙂 în funcție de aceste criterii, câtă bătaie voi mânca, deci câte vânătăi voi avea a doua zi la școală. După acel miros, în trei secunde, trebuia să mă gândesc unde să mint că m-am lovit, să caut soluții pentru a fi credibilă la școală, unde toată lumea era curioasă de ce am pielea colorată, când nu merg la plajă. Așa că pe sistem nervos a trece pe lângă o bodegă înseamnă pentru mine sinucidere.

5. Consideri cumva ca mai exista un program interesant la televizor?
Nu am timp să mă uit la tv, în schimb trebuie să recunosc am o slăbiciune pentru Castle. E singurul lucru pe care îl găsesc eu interesant la tv.

6. Cat de veche este perechea ta preferata de blugi?
Să spun, să nu spun? 🙂 La mine în casă e de 4 ani, dar nu știu cât a purtat-o persoana dinaintea mea… căci cea mai tare pereche de blugi, cea pe care o iubesc și la care nu aș renunța nici dacă ar fi să emigrez și aș ști că nu trebuie să iau lucruri prea multe cu mine este cumpărată de la second. Na, că am zis-o!

7. Numeste prima poezie invatata.
Pot să o redau? *Mamă dragă, ce-aș putea să-ți ofer de ziua ta? Bucurie, sănătate, mult noroc și spor la toate. Pace și zile senine, să mă poți crește pe mine.* E prima de care îmi amintesc. Deși cred că mai era și una cu *Sanda spală la  covată și e tare supărată, căci păpușa ei cea mică murdărește fără frică.* (Ce amintiri mi-ai provocat cu întrebarea asta…)

8. De ce crezi ca barbatii isi dezvelesc/mangaie burta in public?
Deși instinctiv mi-e greață dacă văd o burtă maaaare și expusă, pentru că stau pe o stradă unde aceste burți sunt mai vizibile decât în rest (normal, ați ghicit, stau în centru și în centru se știe cine a ocupat abuziv casele 🙂 ), pentru autoprotejare psihică, mă gândesc la ei ca la persoane lipsite de cultură și, în ultimă instanță, de iubire. Fără explicațiile mele elitiste 🙂 nu aș reuși să supraviețuiesc în multe, nu numai cu burdihanele expuse.

9. Care este cea mai frumoasa amintire cu parintii sau familia ta?
Cu părinții, nu am nicio amintire frumoasă. Dimpotrivă, dacă erau cu mine, totul era penibil. Cu ai mei, cea mai frumoasă perioadă a fost cea în care am fost în tabăra de călărie, la Covasna, și la parcul de aventuri Baloo. Poate pentru că era ceva complet nou, că așa frumoase au fost și lunile petrecute la Madrid sau nunta din această primăvară a prietenei mele din Italia.

10.Esti dispus sa faci compromisuri pentru cei dragi?
Nu. Fiecare își asumă responsabilitatea pentru ceea ce este și face. Eu și compromisul suntem certați categoric pentru că mi-e lehamite de câtă lipsă de răspundere personală este în jurul meu.

Nominalizații mei…

1. O lume interesantă

2. Kadia

3. Elyda

4. Blogul dedicat informațiilor interesante 🙂

5. Anonimo

6. Caietul meu preferat

7. Liana

Și nu știu cât se potrivește un astfel de articol cu cele de pe blogurile lor, dar adevărul este că eu le citesc postările cu inima deschisă și îmi sunt foarte dragi așa că

8. Fratele meu preferat

9. Deus Meus

10. Străin

Pentru cei nominalizati, provocarea ar fi sa raspundeti, daca doriti la aceleasi intrebari.

5 gânduri despre &8222;Liebster Blog Award&8221;

    • pentru ca sunt abonata la blog, pentru ca te citesc si pentru ca suntem frati toti cei care traim in aceasta tara, nu?, iar dintre frati poti oricand avea unul preferat 🙂
      si pentru ca intotdeauna dupa numele mic si dupa faptul ca tata era din Ardeal si m-am nascut in Ardeal, am fost considerata unguronca 🙂 de cei intre care am trait, departe de Ardeal.
      spor-t!

  1. Multumim mult de nominalizare!
    Ma stradui sa raspund; intre timp, copiez intrebarile si le dau, intr-un google doc, la un coleg, poate raspunde si el/el mai repede decat mine 🙂

  2. Pingback: Liebster blog award « Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

