One Lovely Blog Award

Zina și Cafeluța m-au provocat să spun despre mine 7 secrete. Minunatelor doamne, vă mulțumesc pentru că mă simpatizați și mă gândesc eu să găsesc cele mai drăgălașe secrete. Probabil că primul secret dat în vileag ar trebui să fie… cine sunt… dar ce haz ar mai avea apoi jocul meu de-a blogul anonim? 🙂

one-lovely-blog-award

1. Să spun că-mi place cum cântă Rybak? Păi, ce secret e ăsta, că toată lumea care trece pe aici știe. Atunci să spun altfel. Datorită melodiilor lui Rybak am trecut prin cea mai neagră perioadă din viața mea, fredonând, învățând versuri în suedeză, rusă și engleză, câte n-am învățat niciodată. (Ocazie cu care zic eu, ca o înțeleaptă ce sunt, ar trebui să învățăm în viață, fără să fie nevoie de crize, prin care să trecem și să ne … cultivăm! 🙂 )

2. Pe cea de-a treia carte a mea am scris-o în luna în care, după operație, nu am avut voie să mă dau jos din pat. Ziua mea decurgea astfel: sculare, citit Biblia, rugăciune, vizionat În gura presei (pe vremea aceea era foarte mult umor bun în cadrul ei, de atunci nu am mai urmărit deloc, așa că nu săriți cu gura pe mine că îmi place ceva ce nu vă place!), cu tonusul oferit de emisiune… scriam până pe seară. (bonus : a fost cea mai rapid publicată carte a mea. Să mă mai îmbolnăvesc, nu?)

3. Am două romane pentru adolescenți terminate, care stau în sertar, pentru simplul fapt că habar n-am cui să mă adresez în legătură cu ele.

4. Când mă simt bine, vorbesc oltenește, adică folosind perfectul simplu.

5. În al 4-lea an de lucru, într-o anumită lună, angajatorii nu au avut bani să ne dea salariile, iar eu nu aveam ajutor din nicio altă parte. Am trăit atunci cu 15 caise verzi/ zi, timp de 30 de zile, acestea fiind singurele alimente pe care le puteam cumpăra cu ceea ce aveam în portofel. (Nu mă întrebați cum am rezistat. În afară de un leșin în autobuz 🙂 , am scos-o la capăt. Cu alte cuvinte, acest bonus ne învață că se poate trăi cu foarte puțin în viață 🙂 )

6. Când sunt tristă, intru pe flickr.com și dau la căutare imagini cu păsări viu colorate.

7. În această dimineață, m-am trezit cu niște idei superbe pentru aniversarea celor mai iubite femei din viața mea, lucru pe care vreau să îl programez pentru luna martie, timp de 5 zile. Țineți-mi pumnii. 🙂

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Acum ar trebui să nominalizez 15 bloguri și să-i invit pe cei care le scriu să preia leapșa… Cred că toți cei dragi mie au făcut-o deja, de când tot circulă pe net, doar eu sunt mai înceată. Așa că spun astfel…

Cei 270 de abonați cu bloguri, dacă nu ați răspuns acestor întrebări, vă rog, vă implor :-), (mai am sinonime pentru această acțiune :-)), preluați leapșa. Iar cei care treceți întâmplător și vreți să desecretizați lumea voastră, faceți asta, punând desigur și un link aici. Îmi place să cunosc secretele oamenilor, știuți sau neștiuți.

Cu drag…

15 gânduri despre &8222;One Lovely Blog Award&8221;

  1. Ehei ! Ne-ai dat clasă ! Bravo ! Mi-a plăcut invitația de la final, toți dintr-o lovitură. 😀
    Și eu, când tachinez pe cineva, folosesc perfectul simplu, împrumutat de la o foarte bună prietenă, fostă colegă de facultate, aflată și azi în inima Olteniei.

    • ei, eu nu știu dacă am mai spus, când am venit din Oltenia, acum 20 de ani, în București, fiind olteancă din aceea care pune inclusiv mâinile în șold când vorbește, de la nea Mărin din ogradă :-), i-am făcut pe colegii mei să râdă în hohote și mă cam tachinau. acum, lucrând și în domeniu, eram chiar culmea să fi rămas în starea aceea. așa că într-o zi m-am hotărât și în a treia deja nu am mai scos un verb la perfectul simplu. ani de zile, vreo 15, nu am mai fost olteancă. dar de ceva vreme, cred că odată cu îmbătrânirea :-), mi se pare atât de relaxant să mă apuc la taclale în *limba mea*. oricum, niciodată în societate. doar între prieteni.
      mulțumesc din nou pentru invitație și schimbul de mailuri încurajatoare de pe mail. o zi bună.

  2. Adevarat ca circula de ceva vreme leapsa asta dar niciodata nu e tarziu sa iti faci o proprie analiza si sa privesti un pic catre tine insati. nu neaparat pentru cititori cat pentru noi , intotdeauna sunt lucruri noi de descoperit. mie imi place jocul tau de a „cine sa fie , cin’sa fie” asa ca imi place sa descopera de fiecare data altceva.
    voi incerca sa privesc si eu spre cateva secrete ingropate in inima mea sau poate stiute…

  3. MINUNAT …..Nota 10 cu steluta 🙂

    In gura presei are unele emisiuni care merita vazute 🙂
    In legatura cu cartiile poate te pot ajuta.Nu promit nimic acum sunt si eu in niste tratative 🙂
    HAVE A NICE DAY 🙂

  4. Eu astept cu nerabdare romanele scrise pentru adolescenti. Chiar nu stiu ce carti sa-i recomand fiului meu, ( inafara celor motivationale ) ca sa-i si placa. Aici la Bruxelles, colegii lui il bombardeaza cu Hary Poter si altele in acest gen. Asta daca mai apuca sa citeasca si nu se simt rusinati de aceasta activitate…

  5. Pingback: Secrete nesecrete… | vavaly

  6. Pingback: Duzina de cuvinte – Secrete nesecrete… | vavaly

Lasă un răspuns

