De ce stau în picioare la locul de muncă?

De câte ori am de înregistrat singură (destul de des 🙂 ), mă trezesc stând în picioare, cu materialele în brațe, cu *urechelnițele* ca niște urechi de elefant, fără să vreau să mă așez, deși *fenomenul* va dura 2-3 ore – dacă nu 4-6 :-)!

Astăzi unul dintre colegi, tehnicianul, mai precis, mă întreabă ce e cu mine, că se simte prost ca el să stea jos și să butoneze, iar eu să stau ca un copil pedepsit în picioare.

Ce să știe un tânăr de 32 de ani? Sigur, la toate cursurile de dicție ți se spune că atunci când înregistrezi trebuie să stai în picioare și să gesticulezi, pentru a fi cât mai credibil, în tonalitate. Dar culmea! eu nu fac lucrul acesta numai pentru că sunt profesionistă, ci și dintr-o amintire care e greu de înțeles dacă nu ai trăit vremea aceea…

În epocă, pe când tatăl meu îmi striga că mai mult de măturător nu pot fi, dar că e minunat și așa pentru că voi primi spor de rușine, pe când mama îmi prevedea un viitor de secretară la  fabrica unde lucra ea, ca simplu muncitor, (lucru pentru care, însă, trebuia să tragă zeci de sfori!)  și pe când eu îmi imaginam că voi fi ori o croitoreasă ori o profesoară de limba română, ei bine, pe vremuri, urmărind acest videoclip, nu mi-aș fi imaginat că îmi *voi face veacul* în acest stil… (chiar dacă nu cântând 🙂 )

Când îmi iau căștile și îmi potrivesc microfonul pentru a sta în picioare, e ca și când aș aduce un tribut Celui Care a făcut posibil ca să trăiesc o altă viață decât cea pe care ursitoarele, cele ratate sau chiar cele mai optimiste, mi-o prevedeau – așa cum făceau și soliștii alături de care am crescut – un fel de-a spune, *am crescut cu ei*  pentru că oricum nu se auzea muzica lor decât la discotecă, niciodată la radio și cu atât mai puțin la tv.

10 responses to this post.


  1. clipul pentru Haiti, cu celebritățile de azi.
    asta așa, pentru a se vedea stilurile diferite 🙂

    Răspunde

  2. Cumva esti si posesoare de tocuri inalte si indraznete cand stai in picioare? ca pe mine numai ideea de a incalta tocuri ma duce in alte lumi (nedorite), dar sa le mai si port stand mult in picioare…. oricum, ai dreptate, unele lucruri se fac mai bine in picioare .

    Răspunde

    • dacă eu aș fi purtat tocuri de felul celor descrise de tine, m-aș fi ocupat cu altceva, nu cu meseria mea și nici cu scrisul pe blog. altele pot face exact ce fac eu și pot purta și toc, dar în ce mă privește le consider absolut nepotrivite cu ceea ce sunt. fiecare cu părerea lui.

      Răspunde

  3. he he …si eu imi caut sa plec din loc la servici …in mod normal stau pe scaun si daca am ceva de vb cu personalul din subordine trebuie sa folosesc telefonul si vin imediat sus in birou ….da imi place sa merg eu la ei 🙂 daca am timp …asa sunt cei ce nu au stare 😀

    Răspunde

  4. Nu stiu de unde ai atata energie sa faci atatea lucruri… (serviciu, mama, blog, carti, mers la diverse evenimente, concerte, lectii, cursuri, treburi casnice, sotie…. si banuiesc ca sunt si mai multe lucruri decat ce povestesti pe blog. 🙂 ) Te apreciez pentru ca reusesti, din ce vad eu, sa faci treburi de calitate.

    Răspunde

  5. Mulțumesc pentru moment, draga mea 🙂
    Cât despre tine…:-) știi că te îmbrățișez a dragoste 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

