Păpușa Nadia Comăneci

… era frumoasă atunci când era realizată de Arădeanca 🙂

Am avut și eu o astfel de păpușă în epocă și era singura mea mândrie, că în rest nu am avut bicicletă, nici patine, nici un alt joc. Culmea e că acum e realizată tot de … Arădeanca, dar arată jalnic.

Când le-am văzut la un stand, m-am speriat. Prima dată am crezut că e vorba despre vreun gimnast pe care vor să-l onoreze cu o păpușă, dar când am realizat că se vrea a fi Nadia, mi-a venit să le râd în față. Sau să le plâng de milă…

Nu știu cum o fi mai bine!

 

6 gânduri despre &8222;Păpușa Nadia Comăneci&8221;

    • am vrut să fac foto, dar nu m-au lăsat cei de la stand. este pe site la Arădeanca. de supărare că arată atât de urât cea de acum, am sunat-o pe mama și am întrebat-o unde îmi este păpușa Nadia și ea a dat ochii peste cap (îmi imaginez eu, că nu am văzut-o, ochii ei de americancă nu se mai intersectează cu ochii mei de româncă) și m-a pus la punct: A dispărut din casa noastră de vreo 24 de ani Nadia aia, doar nu-ți imaginai că o păstram până acum, mai ales că nici nu te-ai uitat la ea, că tu erai cu colecția de plușuri. Hai, alte subiecte nu mai avem de discutat? 🙂 și uite așa s-a încheiat încercarea mea de a da de urma frumoasei Nadia, pentru ca măcar pe ea să o fotografiez și să vadă copiii că era și ceva mai frumos pe vremea mea decât acum! oricum, ideea e că Nadia de acum are o medalie la gât, față de cea din trecut, dar nu mai are feminitatea Nadiei de atunci. și parcă e mai slabă, cât să satisfacă gusturile de azi ale fetelor stimulate să se hrănească doar cu țepii aricilor de mare.

  1. Pingback: SCOALA NU NE INVATA CHIAR TOT CE TREBUIE... - 2

Lasă un răspuns

