Poezii în engleză

… se caută într-o veselie pe Google, așa că m-am gândit să ofer celor doritori de așa ceva un poem pe care l-am descoperit pe Facebook, la HeavenBound. Felicitări profesorilor care se ocupă serios de copiii pe care trebuie să-i învețe această limbă. (Prietenii știu de ce am făcut această ultimă precizare :-), iar ceilalți pot înțelege după categoria la care am încadrat-o! )

I’m only a little sparrow,
A bird of low degree,
My life is of little value,
But the dear Lord cares for me.
He gives me a coat of feathers,

It is very plain I know,
Without a speck of crimson,
The suit was not made for show,
But it keeps me warm in winter,
And shields me from the rain,
Were it bordered with gold and purple,
Perhaps it would make me vain.
I have no barn or store house,
I neither sow nor reap,
God gave me a sparrow’s portion,
With never a seed to keep.
If my meat is sometimes scanty,
Close pecking makes it sweet,
I have always enough to feed me,
And life is more than meat.
5 gânduri despre &8222;Poezii în engleză&8221;

    • da, dar si tu le decalezi varsta… 🙂
      acu e sigur ca asta fac si singuri (sa decaleze varsta, adica!),
      dar de ce sa mai stimulam si noi, sa ajunga la concluzia ca
      suntem de acord cu ce e in capul lor de tzanci? 🙂

  1. Pingback: BLOG. De ce mi-am facut blog. - Leapsa în blogosfera

Lasă un răspuns

