C.d. cu poveşti versus om de zăpadă

Am realizat de ceva timp cel de-al doilea c.d. cu poveşti, alături de colega şi prietena mea, şi m-am gândit că ar fi frumos dacă şi câţiva dintre prietenii mei de pe net s-ar bucura de munca mea – ei sau copiii lor 🙂 . Aşa că azi dimineaţă, înotând cu maşina în zăpadă, m-am gândit să vă invit la … însuşit c.d.ul.

Cei care îl doresc au de îndeplinit două cerinţe:

1. Să posteze o fotografie cu un om de zăpadă (e preferatul meu în timpul iernii – nu trebuie să fie personală, nu trebuie să fie chiar de zăpadă 🙂 , adică poate să fie de pluş, nu om în carne şî oase, să fim bine înţeleşi 🙂 )

2. Să scrie în câteva rânduri o experienţă, reală sau nu, personală sau nu, veselă sau tristă, legată de un om de zăpadă.

Spor-t!

Ultima zi a ofertei: 3 ianuarie 2013.

om zăpadă

– Frumosul meu omuleț de Torejon de care îmi va fi dor tare în fiecare decembrie.

 

 

 

26 de gânduri despre &8222;C.d. cu poveşti versus om de zăpadă&8221;

  1. Un cd cu povesti e un cadou minunat pentru un copil in zilele magice ale iernii. Ne-ar aduce mare bucurie sa te auzim :).
    Pozele noastre cu om de zapada sunt intr-o postare scrisa de curand . Omul nostru de zapada a luat nastere in joaca, din doua globuri mai vechi de polistiren. Transformarea lor a dat nastere un Omulet simpatic ce ne zambeste acum din bradut.
    http://vavaly.wordpress.com/2012/12/02/om-de-zapada-din-globuri-ornament-pentru-brad/
    Povestea mea cu om de zapada este ca nu am facut niciodata cu adevarat un om de zapada din zapada :)… adica asa cum arata el in desene, carti sau la televizor. Mi-a mai iesit mie un fel de movilita de zapada, o caricatura de om dar cam atat. Oare e trist? Nu pot sa spun asta. Copilul meu construieste cu bucurie castele din zapada , sper ca de dragul lui totusi sa reusim sa facem si un om adevarat din zapada…

    • eu nu am reusit sa fac om de zapada nici macar cat o movilita pentru ca eu am fobie de zapada, asa ca o privesc doar in poze si de la geam. mai rad de cumnata mea ca are fobie de fulgi … de gaina… dar ea nu gaseste mai mult de 1-2 la 3 luni, pentru ca evita locuri de felul acesta. dar eu cu fobia de fulgi de zapada… cum i-ar fi ei sa fie inconjurata de 199999999999 de fulgi de gaina, asa imi e mie toata iarna…
      merci pentru experienta si participare, ramane sa discutam pe mail cum ti-l trimit.
      o zi buna, Valy.

      • Chiar fobie de zapada nu am, ba chiar uneori sunt euforica si ma port ca un copil. Dar ai dreptate, e uda si rece :).
        Multam , la fel si tie.

  2. nu stiu cand vom reusi sa ne intalnim – tot incercam din toamna si nu reusim
    acum sunt ocupata si dimineata pentru ca merg cu Andrei la fizioterapie (are un chist la genunchi dupa ce s-a lovit)
    parca vad ca ne vedem la Anu’ 😦

      • nu te ajută cu nimic să-ți spun că toți copiii trec prin asta, așa cum nu ne-a ajutat pe niciuna dintre noi, mamele cu copii mai mari. adevărul este că al meu era atât de bolnav din noiembrie până în aprilie încât credeam că are cancer pulmonar și am fost cu el la toate analizele… doctorul mi-a spus că trebuie să accept că până la 6 ani, până se va imuniza organismul la toate tipurile de gripe și răceli pe care le au copiii din jurul lui…, va fi bolnav.
        m-a omorât, oricum, explicația lui, dar a avut dreptate. acum fiul răcește foarte rar, nu îl ține mult și stă mai mult dezbrăcat, fără să-i pese de frig.
        vă doresc tuturor să fiți sănătoși.

  3. Pingback: Om de zapada si un cd cu povesti « pitici dar voinici

  4. până acum am de dat cd următoarelor persoane…
    1. Isis
    2. Valy
    3. pitici
    4. Mimi
    5. Ilinca
    6. Carmen
    Va rog pe voi, care deja sunteți următoarele posesoare să îmi trimiteți un mail pe adresa despresufletulmeu@yahoo.com, cu modul cum ar putea ajunge cd-ul la voi… să zicem că vine un unchi în București 🙂 sau e mai bine să folosim poșta (eu nu cred deloc în această opțiune, dar dacă voi vă asumați responsabilitatea… 🙂 )
    Cred că cel mai greu îmi va fi să le înmânez lui 1 și 4, ele fiind persoane pe care le văd… destul de des 🙂 .
    Oricum, participarea nu s-a terminat… aștept!

  5. Pingback: Omul de zăpadă « joc simplu

  6. mamăăăă, da ce de pretenții ai!
    Om de zăpadă ți-am pus pe FB.
    Povești…îți spun în fiecare zi.
    Îmi dai?
    Ca să nu mai precizez de când mi-ai promis cărțile alea pentru Pinț și primul Cd…

Lasă un răspuns

