Fulgii de zăpadă

om fulg neasamblatImagini deosebite cu fulgi de zăpadă aici și dincolo 🙂 .

Știe cineva? Conform ACTA sau oricărei alte înțelegeri… faptul că am în computer zeci de imagini cu oameni de zăpadă care îmi plac, adunate de ici, de colo, pentru a le privi și a mă delecta cu ele, cu cât se pedepsește, ca să știu dacă merită să mai continui colecția?!

7 responses to this post.

  1. Fulgii de zapada iti aduc un dar si de la mine: http://indiferentlianac.wordpress.com/2012/12/16/dar-din-dar-se-face-rai/
    Felicitari ! Te citesc, cu drag !

    Răspunde

  2. Tu colectează-i și vei afla 😀
    Off topic: te nominalizasem și eu acum ceva zile cu premiul de mai sus, în cadrul postului „Poezii în engleză”, dar probabil nu ai sesizat 🙂 Felicitări 🙂

    Răspunde

    • draga mea, scuze, am sesizat, dar am zis ca iti scriu personal seara… mai ales ca purtam același nume… si apoi am fost prea luata de val…
      iti scriu pe mail.

      Răspunde

  3. […] invit să-i citiți pe: Alexandru, Alex Mazilu, Cartim, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, Diverse, EuMieALmeu, Pato Basil, Shayna, Teo Negură, tu1074, Vania, Vero, -X- și pe toți ceilalți amatori de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

