Euromall Pitești

Că e mic, e mic. Dar e tare drăgălaș cu ursuleții lui și cu luminile specifice iernii. Am fost sâmbătă la Pitești și cum era chiar în drumul nostru, la ieșirea spre autostradă, am oprit.

DSCN4882

2 responses to this post.

  1. Așa-i, e tare chic și drăguț. După ce am văzut mall-uri în București și Timișoara am realizat aspectul acesta.

    Răspunde

    • l-am adorat. adevarul este ca l-am vazut si vara si mi se pare cel mai reusit dintre toate din Romania, ca atmosfera romantica, lac, lebede etc… iar acum au cel mai reusit colt de iarna dintre toate cate am vazut (si din alte tari). doar ca eu nu am avut un aparat minunat. asa ca nu am reusit sa surprind toata frumusetea.
      un an bun, cu multe impliniri.

      Răspunde

Lasă un răspuns

