Fundația Calea Victoriei, Scrie despre tine și *bluebell* de Armenească

Ultima zi de lucru din acest an. După lucru, am fost la fundația Calea Victoriei. Acolo are loc Târgul de Delicatese Culturale, din care vă invit să gustați căci și mâine mai e o zi. Pentru informații, aici. La târgul respectiv, am reușit în sfârșit să văd o ilustrație de carte de copii care să mă entuziasmeze. Am cunoscut-o pe Arina Gheorghiță. 

Nu m-am mai simțit singură pe lume în dorul meu după cărțile de la editura Ion Creangă; e prima dată când îmi regăsesc, într-un artist plastic, ideile despre ce înseamnă o carte pentru copii . Țineți-mi pumnii: poate că vor ieși niște cărți bune de aici. Oricum, o prietenie sigur va fi!

Pe de altă parte, eu, care eram atât de entuziasmată de Vera Ion, am fost crunt dezamăgită de seminarul din seara asta. Am fost și la seminar plătit și s-a prezentat la fix. Dacă m-am dus la cel din seara aceasta a fost din respect, dar s-a purtat cu noi demonstrând inversul a ceea ce arătam eu… trecuseră 30 de minute de când anunțase că începe întâlnirea și ea nu se prezentase. Nu mai adaug nimic. *Cele rele să se spele*

O ultimă informație, pentru bucureștencele care, ca și mine, au prostul obicei să caute haine sport – copilăroase, un anunț foarte important: am descoperit la Armenească, exact peste drum de biserică, un magazin superb cu astfel de rochii. Eu, care nu pot, nu vreau și nu sunt interesată de clasic, elegant, sexy, găsesc rar lucruri de care să fiu mulțumită, care să mă reprezinte, iar acolo am găsit o sumedenie de modele. Evident, am arestat câteva. A, cum se numea… bluebell… (pe fond albastru. Cu b – mic. Se pare că e creat pentru mine, care scriu la comentarii fără litere mari 🙂 . Știam eu că așa se caută cei ce se potrivesc 🙂 )

2 gânduri despre &8222;Fundația Calea Victoriei, Scrie despre tine și *bluebell* de Armenească&8221;

    • 🙂 Îmi amintesc. Dar vezi eu nu pot să mă schimb, pentru că, după cum spui tu, nu aș mai fi eu. După cum pe tine eu te-am remarcat ca fiind cea mai distinsă din corul în care cântai și am zis că nu există ființă mai elegantă acolo… fiecare cu amprenta lui.
      Mi-ai adus aminte niște vremuri… imemoriale… 🙂 acum… 20 de ani? waw!

Lasă un răspuns

