Cum poți întineri dacă descoperi că îmbătrânești?

O revistă de femei dădea un prim semn al îmbătrânirii – nu mai porți tricouri cu inscripții. Ei? Purtați? Dacă nu, repede la magazin și alegeți unele (potrivite cu statutul vostru și puterea de a digera figurile existente pe piață 🙂 ).

Zilele acestea am descoperit singură un semnal de alarmă – atitudinea față de ger. De câte ori se anunță vreun cod, cum reacționați? Stați în casă sau ieșiți, indiferent ce s-ar întâmpla, pentru că vă cheamă datoria sau pentru că vă faceți un motiv de a pleca – așa cum fac tinerii? Eu am descoperit că sunt dintre cei din prima categorie, deci … bătrânicioasă. Păi, când trebuia să fie seminarul despre scrierea personală, gândeam că

1. ne vor scrie pe mail că nu se mai ține

2. vor da telefon că se amână

3. eram în troleu, mergând spre locație și speram ca, odată ajunsă acolo, să aflu că nu e nimeni și că trebuie să plec, evident cu scuzele de rigoare pentru că s-a putut întâmpla așa ceva 🙂

Și cum a fost? Pentru că cei de acolo erau toți tineri (nu contează vârsta, ideea e că se încadrau la caracteristica *nu-mi pasă de ger*)… abia mai erau 5 scaune libere, iar zeci dintre ele (mai ales fotoliul pe care îl ador eu!) ocupate.

Plecând de la seminar, mi-am propus să întineresc, m-am dat jos din troleu și am colindat prin Târgul de Crăciun al Bucureștiului, cel din fața Universității. Soluție pentru a schimba derularea anilor, dinspre limita superioară spre cea inferioară? Faceți ce făceau bătrânii noștri care și acum sunt tineri – înfruntau vremea. 🙂

Și vremurile. Care apropos nu se vor opri azi din curgerea lor.

Nu, nu vine sfârșitul lumii, oricât de multe provizii și-ar fi făcut unii!

Și da, e minunat să fii tânăr, adică să nu-ți pese de friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

9 responses to this post.

  1. Ai perfecta dreptate draga mea! Ma simt bine in pielea mea de tanar trecut de … ani si dovedesc asta prin faptul ca ieri am infruntat ploaia ( la noi sunt + 4 gr ) si cerul mohorat si am purces la sala de fitness. Unde mai pui ca am preferat sa nu scot umbrela si deci sa revin chez moi comme un poulet ( ca doar n-o sa spun gaina ) murat!
    Rezistenta la ger si curaj, sfarsitul nu-i aici. Parol!

    Răspunde

    • situația a fost mai de criză decât am descris. pentru că, înainte să dau piept cu cele -7 grădulețe de București, am avut de-a face cu o dilemă cumplită: soțul meu mi-a zis că de Revelion mergem la Vatra Dornei (sigur, dacă se circulă! 🙂 ), cu niște prieteni. și, în loc să sar în sus de bucurie că voi fi cu ei, m-am gândit doar la cele -23 de grăduțe… și m-a apucat o depresie, că eu nu suport iarna, că eu nu vreau zăpadă… și mă priveam din exterior și mi-era rușine cu mine, că doar am mai fost la Vatra iarna și m-am simțit foarte bine, cu toate că înghețau toate cele, de la sucul din sticlă, până la cele 9999 de perechi de dresuri de sub pantaloni 🙂
      așa că acum încep educarea ori re-educarea modului de a privi iarna.
      ce-mi place când folosești expresii în francă.

      Răspunde

  2. Pentru mine principiile astea nu se pun ! Eu am fost friguroasă de când m-am născut și așa sunt și în ziua de azi ! Cum bătrînețe fără tinerețe nu se poate, înseamnă că mă bucur de tinerețe fără bătrânețe ! 😆

    Pe blogul meu cu povestiri te așteaptă cu drag o… steluță. Vino să o culegi !

    Răspunde

    • of, ori am întâlnit o sosie de a mea în tine – că sunt friguroasă! 🙂 – ori te las în urmă cu mult. mai friguroasă decât mine până acum nu am văzut, dar mă dau și eu mare că am făcut vaccinul anul acesta și îmi mai permit, nu ca în ceilalți ani când zăceam de frig! vin imediat, stelele sunt prietenele mele (mai ales cele de mare 🙂 )

      Răspunde

  3. Mie imi e frig tot timpul in sezonul rece 🙂 Si cand eram tanara gazela, tot frig imi era
    Cat despre tricouri inscriptionate, hm, unul singur am avut , il mai am inca, e rosu, franjurat si scrie pe el „I m f**ing beautiful” . Imi ridica moralul :)))

    Răspunde

    • cred că există două tipuri de oameni în lume 🙂 – și din punct de vedere al reacției față de temperatură, ca față de toate lucrurile – cei friguroși și cei … 🙂 fericiți, pentru că trebuie să recunoaștem că cei friguroși pierd distracția în această perioadă a anului. acum, eu eram dintre cei friguroși care se baricadau în casă și nu voiau să iasă din hibernare până la ivirea soarelui de 32*. observând însă eu că lumea nu se termină dacă mi-e frig mie și că alții o duc bine merci și se simt bine, mi s-a făcut de-a lupta contra mnealui. chiar dacă mi-e frig! (și repet mie mi-e frig și la 27*, adică eu mă simțeam cel mai bine în Madrid la 40*, în timp ce toți ceilalți pufăiau de cald… asta este! fiecare cu datul lui genetic.)
      tricoul tău ar trebui fotografiat și pus pe blog. al tău, desigur. eu am vreo două postări despre tricouri și sunt foarte accesate în sezonul cald, nu de alta, dar toți vor tricouri amuzante, însă nu știu cum ar putea să arate. dacă pentru tine un tricou amuzant arată ca cel amintit, poți să le fii și tu de folos cu o idee, după cum eu le dau idei cu pisicile, cățeii și toate celelalte elemente ale mele.

      Răspunde

  4. […] și vă învit să-i vizitați pe: Alex Mazilu, Coolnewz, Cristi Milla, Dana Diaconu, Daurel, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato Basil, Shayna, Teo Negură și pe toți ceilalți amatori de Frumos […]

    Răspunde

  5. […] și vă învit să-i vizitați pe: Alex Mazilu, Coolnewz, Cristi Milla, Dana Diaconu, Daurel, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato Basil, Shayna, Teo Negură și pe toți ceilalți amatori de Frumos […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

