Două colinde din zilele mele grele

Uneori, viața este ciudată. Pentru că tu nu te dezmeticești, rămâi confuz și nu mai înțelegi pe unde să mergi. Am avut unii ani în viață când mi se părea că toate algele Mării Negre s-au pus între mine și drumul cel bun pe care trebuie să pășesc. Cred că cei care au trăit asta, înțeleg foarte bine senzația. În cei mai dificili ani, Singurul Ajutor a fost Cel despre Care se cântă acum. Oamenii habar n-au prin ce treci, oamenii n-au putere să te ajute, chiar dacă te iubesc și ar vrea să facă asta. Singurul Care rămâne cu tine, indiferent de situație este El. Mulțumesc, Doamne.

 

14 gânduri despre &8222;Două colinde din zilele mele grele&8221;

  1. Ce frumos ai spus-o, iar eu, intr-un final, am inceput sa-mi fac loc printre alge, chiar daca ma misc cu viteza melcului…
    Totusi profit de ocazie sa-ti urez un Craciun minunat, linistit, asa cum ti-l doresti! Sarbatori frumoase!

    • știi ceva? algele alea de la mare nu ne împiedică niciodată să facem o baie, chiar dacă atunci când intrăm ne enervează că se agață de picioarele noastre. de ce ne-ar împiedica algele vieții noastre să pierdem momentele frumoase ale etapelor din viață, doar pentru faptul că sunt enervante, deranjante etc. eu îmi spun de fiecare dată: dacă au reușit să se bucure copiii care au trăit în timpul războaielor și după ele, dacă au reușit în viață oameni cu handicapuri mari, trebuie să-mi adun și eu fărâma de putere și să mă arunc spre tumult, ca să simt că trăiesc! altfel trece viața pe lângă tine și nimic nu te va consola, nu vei găsi nicio bucurie și niciun răspuns în faptul că ai stat în banca ta pentru că toate ți-au fost împotrivă.
      merci de urări, te vizitez acușica. 🙂

  2. daca stau bine si ma gandesc, acele alge si-au adus o contributie in formarea mea ca om, deci ar trebuie sa le fiu recunoscatoare, bine ca macar mi s-au deschis ochii in ceasul al 12-lea!
    intru pe mail sa-ti dau nr meu de telefon si daca ai timp de un ceai, te astept cu drag

    • mulțumesc. tocmai colindam printre postările blogului tău, pentru că aveam ceva timp liber, pus deoparte special pentru asta. sigur, nu prea am eu ce comenta acolo, dar de uitat tot m-am uitat. si nu pot sa cred ca nu am stiut despre Biblioteca si targul respectiv. poate ajungeam si eu azi. pacat!

      • Chiar nu pricep de ce crezi că n-ai ce comenta.
        Marea majoritate a postărilor mele despre carte, sunt simple prezentări, nu recenzii după toate regulile. Deci? 🙄
        Chiar mi-ar plăcea să ştiu de ce nu comentezi măcar, uneori.

      • sincer? mi se pare că toată lumea e de altă factură, ancorată în realitate, în politică, eu sunt un fel de fluturaș care se rotește peste realitate și ia doar ceea ce i se pare interesant și amuzant, nu mă opresc la lucrurile negative sau râd de ele… voi sunteți foarte serioși. dar uite îmi iau angajamentul ca măcar o dată pe săptămână să ridic tonul :-). doar vine anul nou și trebuie luate decizii noi, nu? – evident, și bune, nu numai noi.

  3. Şi cred că am mai spus: mă enervează cumplit moderarea.
    Înţeleg moderarea preventivă dar, de la un punct încolo, moderarea este pur şi simplu cenzură nejustificată.
    De cine vă este frică? De comentarii injurioase?
    Un coment decent scos la lumină după nu ştiu ce perioadă de timp, este nul; inactual; mort.
    Moderarea excesivă ucide dialogul; şi atunci de ce ne mai străduim să menţinem blogurile?
    Pentru a arăta ce avem ceva de spus altora, sau pentru a dialoga în mod fertil în timp real?

  4. Va urez Craciun fericit, sanatate, impliniri si prosperitate alaturi de toti cei apropiati (de pe o raza de macar 1000 de km in spatiu si de 1000 de ani-lumina in minte). Iar la anul sucese si impliniri pe toata linia. Cu drag al dv. dl.Goe!

  5. Ma gandeam sa vin mai des pe aici. M-a descurajat cumplit moderarea. Oricum, eu nu contez.
    Va doresc un Craciun Fericit dvs. si vizitatorilor dvs. Cu moderare, poate publicati mesajul meu de Paste. E bine si atunci!
    Multumesc.

    • bucurii și fericire pentru 2013. mulțumesc pentru vizită. adevărul este că mi-ar plăcea să fie Paștele acum, când am publicat comentariul, pentru simplul motiv că aș pleca la Veneția. 🙂

Lasă un răspuns

