Urări de Crăciun

Aseară am colindat pe bloguri necunoscute, pentru a vedea ce tipuri de urări se postează cu această ocazie. Eu am văzut rar Moșul, lucru care mi se pare bun – asta ține o vreme, cât ești copil, câțiva oameni de zăpadă – așa, da, asta-i muzica ce-mi place, doar e iarnă și asta reprezintă iarna!, foarte multe globuri strălucitoare, măcar de efect și tot erau minunate… Am găsit o singură iesle și aceea de o dimensiune minusculă!

În schimb, am găsit pe un blog această recomandare, care mi-a adus inima la loc – are melodie și imagini care se potrivesc sărbătorii pe care pretindem că o *ținem*.

Pruncul nu pleacă din iesle… important este să nu aruncăm noi ieslea din curtea noastră.

21 responses to this post.

  1. Craciun fericit ! 🙂

    Răspunde

  2. La mulţi ani şi Crăciun fericit, cu sănătate şi numai bucurii, ţie şi celor dragi! 🙂

    Răspunde

  3. Sarbatori fericite !

    Răspunde

  4. Un Craciun Fericit!

    Răspunde

  5. Craciun fericit si La multi ani! 🙂

    Răspunde

  6. Sărbători cu bucurie alături de cei dragi!

    Răspunde

  7. Eu nu prea ma pricep sa urez tuturor cate ceva personalizat asa ca ma limitez la cuvinte putine.
    Oricum, vreau sa-ti spun ca cea mai frumoasa „felicitare „de Craciun a venit la mine pe mail si a avut un text care mi.a topit sufletelul
    Multumesc expeditorului!
    Craciun Fericit

    Răspunde

    • ce bine că nu personalizezi pentru că eu plâng atunci când mi se spune ceva personalizat 🙂
      abia aștept să ne vedem, când o fi. eu nu mă grăbesc niciodată pentru că principiul meu este…
      ce-i al meu e pus deoparte, așa că nu mă străduiesc…
      dar toate ies la timpul potrivit.
      uneori mi se pare că mă comport de parcă aș avea 485956834059834067 de vieți, dar ideea e
      că și dacă ai doar una și te agiți tot la niciun rezultat nu ajungi.
      cel mai bine e să te bucuri de ce este și să speri că în viitor vei avea ceea ce ți-ar plăcea.
      an bun.

      Răspunde

  8. Sărbători senine și cu bucurii!

    Răspunde

  9. La multi ani impliniti si inainte cu pruncul in suflet, asa cum zisei!

    Răspunde

Lasă un răspuns

