Pitești – romantism, avere, reni și tehnologie 7D

Deși era programat pentru Vatra Dornei, Revelionul s-a desfășurat, pentru noi, în Pitești. (nici nu mă gândeam la acest oraș și în 2 săptămâni l-am vizitat de 2 ori; să mai spună cineva că viața e previzibilă!) Evident, i-am dus pe ai mei să vadă Euromall, pentru că sunt ei mari, dar ursuleții trebuie admirați, ca și renii și oamenii de zăpadă 🙂 .

A, o sugestie pentru cei care vor să facă o cerere în căsătorie romantică – alegeți o zi de iarnă cu mult soare, cum au fost primele din 2013 și mergeți pe terasa de la Euromall. Apa, lebedele, strălucirea razelor și podul ca de Viena aduc o senzație instantanee de fericire.

În prima seară a anului, am ieșit la plimbare, de la Trivale spre centru. Vreți să vedeți case *nobile*? Nu ezitați să ajungeți în Pitești. Vile impunătoare, din sticlă, cu coloane de marmură sau cerdac din lemn prețios… Acele locuri mi-au amintit de un alt orășel pe care poate cei mai mulți nu-l știu nici după nume, nici nu-i identifică județul – Slatina. Dacă mergi pe anumite străzi ai senzația că ești în cartierele de elită ale Occidentului. Criză? Ce criză, haideți să spunem lucrurilor pe nume – unele treburi merg bine de tot. Care? Ei, aflați ajungând acolo și descoperind cui aparțin casele, nu mă întrebați pe mine.

În centrul orașului, un prunc de ren, cum doar în filme am văzut – a, și la Zoo din Suedia! – micuț, micuț, însoțit de … doi Moși Crăciuni, absolut nepotriviți – nu numai din cauza numărului (care dă senzația de banalizare – se făceau poze cu un Moș în fața grupului și unul în spatele lui 🙂 ) , ci și din cauza aspectului – erau niște tinerei costelivi, pe care costumele stăteau ca pe ulucile din lemn). Dar iluminatul, muzica de calitate pe care o puteai auzi în toate boxele presărate de-a lungul aleii principale… mi s-au părut fenomenale. M-am desprins de grupul meu și pur și simplu m-am umplut de atmosferă magică.

Mda, nu ezitați să vizitați orașul Pitești.

Așa, ca de jucărie, am intrat în rulota cu filme de 5 minute care chipurile foloseau tehnologie 7D. Ca la șamponul 2 în 1, 3 în 1, s-au apucat unii să dimensioneze lucrurile de zici că avem contract cu ochelarii să vedem realitatea, altfel nu am putea să o trăim. Mi-a plăcut că aveau acolo, la alegere, filme (mai specific spus, traillere) dintre care puteai să-ți alegi. Evident, am optat pentru Tangled Ever After. Ca o reclamă la ce poți trăi înăuntru, pe rulotă, undeva, sus, era un ecran pe care se proiecta ce se întâmplă în sală. Vedeai reacțiile oamenilor și erai și tu curios de ce unii dau din mâini, se apără, se sperie, râd, iar alții nu reacționează în niciun fel. Unii intră în starea respectivă, alții refuză pur și simplu să se lase pradă tehnologiei – sau cine știe ce alte experiențe excepționale or fi având ei, prin alte domenii, de-i lasă rece ceea ce se prezintă acolo. Eu știu că am ieșit de acolo încântată pentru că am ales să văd lucrurile cu ochi interesat și nu cu ochi critic.

 

Un gând despre &8222;Pitești – romantism, avere, reni și tehnologie 7D&8221;

  1. Pitesti…preferatul nostru!
    acelea sunt vile in adevaratul sens al cuvantului – si noua ne plac! de cate ori trecem prin Pitesti, vizitam gradina zoo si,evident, mergem prin Trivale 😉
    la Euromall nu am fost,dar m-ai facut curioasa;vom trece si pe acolo cu prima ocazie
    ca un fapt divers: iarna trecuta am fost acolo cu treaba si am ramas impresionati de ceva – nu am vazut nicio masina murdara,plina de zapada! toate erau curatate, aleile (inclusiv cele mai mici si inguste) erau curate-curate! sa fii vazut Bucurestiul….daca vedeai 1-2 masini curate era minune….daca soselele principale erau curatate 80% era minune….
    jos palaria pentru pitesteni! e adevarata vorba” „omul sfinteste locul!”

Lasă un răspuns

