Doi într-unul sau sinceritatea mincinosului…

Găsită pe Facebook – de mare efect… 🙂
Să stau din lucrul meu când este treabă
Eu n-aş putea, fiindcă mie-mi place
Opt ore zilnic să muncesc tenace
Aşa cum fac toţi oamenii de treabă.

Şi vedetismul şi birocraţia
Îmi sunt străine, fiindcă eu iubesc
Urgenţa-n toate câte le muncesc
Şi marea însuşire: MODESTIA…

La viaţa culturală, bibliotecă
Îmi zboară gândul şi nici nu visez
Ca să lipsesc sau să întârziez,
Spre-ntortocheata chiulului potecă
Eu nu privesc, iar inima-mi tresaltă
Spre tot ce face viaţa mai înaltă…

acum citeşte de jos în sus….

2 gânduri despre &8222;Doi într-unul sau sinceritatea mincinosului…&8221;

Lasă un răspuns

