Ai reușit să citești?

4C357 M354J D3M0N57R34Z4 C4 M1N73A N0457R4 E573 C4P4B1L4 D3 4B57R4C71Z4R1 3X7R40RD1N4R3! 4B50LU7 1MPR3510N4N73! L4 1NC3PU7 A FO57 M41 GR3U, D4R 4CUM, L4 4L D01L34 R4ND, M1N73A 74 1NC3P3 54 C17345C4 4U70M4T, F4R4 54 M41 G4ND345C4. P071 54 73 M4NDR3571! NU 7071 04M3N11 P07 C171 73X7UL 4574.

21 de gânduri despre &8222;Ai reușit să citești?&8221;

  1. Nu se stie, poate ca toti oameni pot sa il citeasca, numai nu toti oameni au fost adusi in fata acestei provocari de a il citi.

    • sa spun sincer, eu am avut cele mai mari probleme cu primul cuvant. chiar am stat pe ganduri, mult timp ce ar putea sa fie. celelalte cuvinte sunt parca … mizilic 🙂 pe cand pe primul mi-a fost imposibil sa-l inteleg, pana cand nu am terminat totul. fiecare cu calitatile si talentele lui 🙂 .

    • ne putem bucura că măcar a fost un singur cuvânt 🙂 .
      dacă mai știi așa ceva, pe undeva, semnalează-mi și mie. nu de alta, dar le-am prins gustul.
      mai aveam eu unul pe undeva, dar cu două rândunele nu e primăvara *abstractizărilor* 🙂

  2. Pai noi romani suntem buni la astea. Imi amintesc ca atunci cind eram mic, copii mai marii de pe strada vorbeau in limba pasareasca pe cateva dialecte, si eu am invatat pana la urma un dialect de ala si imi dadeam repede seama ce vorbeau ei.

    • da, noi românii suntem buni la multe când suntem mici – de subliniat. apoi se întâmplă ceva și devenim din ce în ce mai (ne)buni 🙂 . e și degenerarea, dată de trecerea anilor, dar și pierderea entuziasmului de a ne bucura de lucruri noi și a descoperi chestii interesante.

    • când ești jurnalist de mediu sau eco sau montan sau cum ți se mai potrivește, mi se pare absolut normal ca și la 100 de ani să fii pe fază – dacă ții piept muntelui, cu atât mai mult unor cifre, care se vor litere. nu ne putem compara noi, cei trecuți de-o vârstă și care stăm toată ziua cu ochii în computer, cu tine, care îți cultivi vigilența, cu fiecare pas făcut prin pădure și pe înălțimi. 🙂
      succes în tot ce faci!

  3. cred ca acest text este usor de citit pentru cine „vede in spatiu”…ca la geometrie.. faci un pas in spate, ca sa ai imaginea de ansamblu, si spor la..citit in spatiu!

    • adică pentru *aerieni*? 🙂
      culmea este că aerienii erau cei care nu aveau picioarele pe pământ, dar cei care pot citi asta sunt foarte logici.
      doar paradoxuri în acest univers! 🙂

  4. Acest mesaj demonstreaza ca mintea noastra este capabila sa ….si inca cat de repede pot sa-l citesc:D imi plac jocurile astea ca ai mai avut pe aici o povestioasa cu castelul din nisip …daca nu era la tine atunci scuze

Lasă un răspuns

