Naivitate de copil

1. La știri, aseară, a fost vorba despre un furt de tablouri. Fiul meu, uimit, mă întreabă: *La ce le trebuie hoților tablourile? Au colecție sau ce? Nu mi-am imaginat că hoții sunt persoane culte!*

I-am explicat că le vând unor colecționari!

*Un hoț nu are carte, poate, dar cel care cumpără de la hoț și are atâția bani ca să poată cumpăra artă … cum de încurajează furtul?*

Eu de unde să știu, mamă? Am cumpărat un singur tablou în viața mea și pe acela de la autoare, așa că …

2. Eu: E scump să-ți iei carnetul de șofer.

Copilul: Cât de scump? Eu: Cred că 1000 de lei.

Copilul își dă o palmă peste frunte: Și eu care credeam că pot să-mi iau carnetul la 18 ani, dar se pare că va trebui să aștept să mă angajez că de unde să am eu vreodată atâția bani, dacă nu lucrez?

(Ăst individ chiar nu vrea să profite de părinții lui 🙂 )

 

13 gânduri despre &8222;Naivitate de copil&8221;

    • îmi aduc și eu aminte cum era să fiu profesoară 🙂
      unii dintre copii erau atât de lipicioși și niciunul nu avea niciun interes, iar alții erau atât de retrași și nu pentru că nu iubeau, ci pentru că nu știau să se manifeste…
      copiii sunt sinceri; poate de aceea ar trebui să ai mereu câte un copil mic pe lângă tine, să înveți de la el cum să te comporți… după cum spune și Biblia… dacă nu veți fi ca niște copilași… 🙂

  1. Pingback: CARTI CITITE IN 2012 - Alfabet cu personaje - Leapsa

  2. Ce frumos ar fi daca aceasta dulce inocenta s ar pastra si peste ani… dar nu sub forma naivitatii ca atunci nu e de folos :). Eee, daca ar sti copilul ca in ziua de azi hotii de arta au studii inalte in multe domenii… i ar veni poate alte idei, cum sa ia mai usor carnetul de sofer poate :)). dar e secret, nu ii spunem inca, da?

Lasă un răspuns

