Leapșa cu rezoluții

Preluată de aici. (și cu ceva iz de aici)

1. Să termin odată licența…

2. Să iasă alte două cd-uri cu povești

3. O nouă carte cu povești

4. Un agent literar pe undeva? 🙂

5. Să termin al doilea roman pentru adolescenți

6. Să particip la 10 cursuri despre scris (trebuie să pun niște cifre mai mari, ca să nu reușesc și apoi să mă scuz că a fost prea mare ștacheta, nu că am fost eu prea ocupată!)

7. Să fac o poză cu buletinul Aborsanului

8. Să îl conving pe tata să vină să stea și pe la noi.

9. Să ajung în Germania în septembrie, alături de prietenele mele.

10. Să văd Elveția cu familiile colegilor mei.

Cum toți spun că de regulă ceea ce-ți propui nu se întâmplă, iată Cele mai nerealiste rezoluții.

Și ce spun specialiștii despre …

O rezoluţie eficientă trebuie să întrunească şi şapte caracteristici, spune Meg Selig, în cartea „Puterea de a schimba! 37 de secrete pentru a-ţi schimba cu succes obiceiurile„. Astfel, o rezoluţie este eficientă dacă:

  1. Tu eşti cel care a luat decizia de a te schimba, nu doctorul, partenerul de viaţă sau altcineva.
  2. Tu ai luat decizia deliberat şi conştient.
  3. Ai luat decizia dintr-un motiv care este important pentru tine. Acesta este ceea ce te motivează.
  4. Ai luat această decizie pentru că aşa ai dorit, nu pentru că ai simţit că aşa ar fi bine.
  5. L-ai scris într-un loc vizibil.
  6. Ai spus cuiva despre el, ceea ce a mărit gradul de angajament.
  7. Rezoluţia ta este suficient de clară încât să poţi evalua dacă ai îndeplinit-o sau nu.

În plus, orice plan trebuie să se bazeze pe o documentare prealabilă, trebuie să ţină cont de plusuri şi de minusuri şi să fie alcătuit din paşi mici. (mai multe amănunte despre rezoluția rezoluțiilor 🙂 aici )

Invitație pentru oricine – preluarea ideii. Rugăminte – link și aici, ca să vă știu visul cel mare din acest an.

Succes.

9 gânduri despre &8222;Leapșa cu rezoluții&8221;

  1. sincer, cand am inceput blogul am vrut sa am ca prima postare rezolutii si vise de indeplinit. apoi mi am dat seama ca in capul meu este de fapt un adevarat haos la acest capitol. asa ca am zis sa o iau mai intai usor, pas cu pas, sa fac ordine in acest haos, sa invat despre ce inseamna un vis, o rezolutie, despre cum sa le recunosti pe cele realiste de cele nerealiste, despre ce e de facut pentru asta…. am descoperit astfel o intreaga literatura, filosofii de viata, oameni de la care sa invat toate astea. si uite asa, un tavalug de informatii, trairi si intamplari s-au aratat si se arata in viata mea.
    asa ca, pana ma lamuresc care i treaba, nu ma avant la rezolutii marete, las doar sa se intrevada cateva pentru a le scoate la iveala pe cele ascunse in inima mea (cum ar fi aceea cu casa ).
    tie insa, care esti mai priceputa pe aste taramuri, iti doresc din suflet sa ti se implineasca toate cele propuse si scrise aici, negru pe alb.

  2. N-am să amestec obiectivele concrete, mai mici sau mai mari, pe termen scurt mediu sau lung, cu rezoluțiile de pe plan spiritual.
    Aș menționa numai una: anul ăsta aș vrea să reușesc să mă controlez astfel încât să nu mă mai angajez (față de mine însămi și față de alții) să fac mai multe decât pot. E foarte important pentru sănătatea mea.
    O seară plăcută !

    • da, e foarte important, recunosc, este anul pe care și eu mi l-am luat doar pentru relaxarea sufletească și bucuria personală. o suna cam egoist, dar ținând cont că e pentru prima dată în viață…. (la mine!) oi merita și eu.
      iar dacă tu nu ai luat până acum un an sabatic, ei bine, ești o eroină. bucură-te de el! 🙂

      • Mi-ar placea mult,doar ca anul asta am decis sa incercam si varianta Viena-Iasi, ca sunt numai 2 ore de condus pâna acasa la mama,decat din Bucuresti,anu trecut le-a fost rau tare copiilor,in masina ,timp de 6-7 ore.
        Da’ poate vorbim la telefon despre Caracatita,cum s-o am si eu 🙂

Lasă un răspuns

