Cadoul meu cel drag

Cumnata mea suedeză, care a venit în țară pentru câteva zile, mi-a adus un dar … de Crăciun. Eu nu am încredere în poștă, de nicio culoare, a niciunei țări, a niciunei firme, așa că am preferat să aștept, decât să mi-l trimită atunci când a fost lansat.

Pentru mine, de-acum, întregul an 2013 va fi un Crăciun continuu 🙂 .

10 gânduri despre &8222;Cadoul meu cel drag&8221;

    • da, da, și eu tot cu ele de pe net eram, doar că acum e întregul cd al meu, cu tot cu versuri și fac karaoke 🙂 . și îl ajut și pe om să trăiască în cel mai înalt grad, nu, cumpărându-i marfa 🙂 . că e și el un omuleț care merită să-și primească plata pentru bucuria pe care o aduce.
      să ai o zi bună și te sună suedeza când se întoarce în țara voastră 🙂 .

    • mda, sunt sigură că mă înțelegi, mai ales că trăiești la fel de intens ca și mine bucuriile – despre tristeți, ce să mai zic 🙂 (bine că nu prea le luăm în seamă 🙂 )

  1. E placut- pentru Craciun
    Acum imi doresc vara, pasarele ciripitoare si ….il uit si pe dragul de Hrusca pana spre decembrie
    Dar oricum, timpul trece atat de repede de la o vreme…. 🙂

Lasă un răspuns

